Лазерний аналізатор шин та гальмівних дисків Autel TBE200
Нова Пошта: Доставка до відділення або поштомату.
Укрпошта: Доставка до відділення або кур'єром по Україні.
Кур'єр: Доставка прямо додому по всій Україні.
Готівкою: Оплата при отриманні у відділенні пошти.
Карткою: VISA / MasterCard через LiqPay на сайті.
Частинами: Вкажіть у коментарі, якщо бажаєте оплату частинами від Mono.
Безготівково: За запитом надаємо рахунок для оплати.
MaxiTPMS TBE200 — це сучасний портативний прилад, що поєднує у собі функції лазерного вимірювання глибини протектора шин та оцінки зносу гальмівних дисків.
Його точність, інноваційні функції та інтуїтивний
інтерфейс роблять TBE200 незамінним інструментом для шиномонтажних центрів,
сервісів і діагностичних станцій.

Основні функції та переваги TBE200
Двохвимірне лазерне сканування
- Лазерне
вимірювання з точністю до 0.1 мм
- Можливість перевірки глибини протектора і товщини гальмівного
диска без демонтажу колеса
- Повне зондування по ширині шини
— не лише центральна частина, а й плечові зони
Аналіз у режимі реального часу
- Відображення
кривих
зносу безпосередньо на 1.65-дюймовому Super Retina AMOLED дисплеї
- Миттєвий аналіз нерівномірного зносу, який
допомагає виявити проблеми підвіски або геометрії
- Рекомендації по обслуговуванню:
заміна шин/дисків, ротація, балансування, регулювання сходження
Дві вбудовані камери
- Одна
камера для фіксації пошкоджень та ступеня зносу шини
- Інша — для сканування коду DOT (TIN)
на боковині шини (ідентифікаційний номер, тиждень і рік виготовлення)
- Підтримка перевірки терміну придатності шин
та пошуку інформації про відкликання
Інтеграція з Autel ITS600
- У парі з
пристроєм ITS600 користувач отримує розширені
звіти про стан шин, гальм та TPMS
- Звіти можна переглядати, зберігати та
роздруковувати для клієнта
Практичне застосування
- Підходить
для 99%
транспортних засобів: легкових авто, SUV та комерційного
транспорту
- Незамінний для шиномонтажних станцій, СТО,
автодилерів та мобільного сервісу
- Створений з урахуванням вимог
безпеки дорожнього руху, зокрема щодо мінімальної
допустимої глибини протектора (1,6 мм)
Чому важливо стежити за глибиною протектора
Коли
глибина канавок досягає критичних 1,6 мм, шину потрібно негайно замінити,
адже збільшується довжина
гальмівного шляху, підвищується ризик заносу на мокрій дорозі, може
призвести до втрати
керованості або проколу шини


-400x400.jpg)
-400x400.jpg)

-74x74.jpg)
-74x74.jpg)


















-200x200.jpg)



























































































-200x200.jpg)




-200x200.jpg)










-200x200.jpg)







-200x200.jpg)













-200x200.jpg)












-200x200.jpg)

-200x200.jpg)
-200x200.jpg)