Доставка та повернення
Доставка
Ми співпрацюємо з усіма найпопулярнішими транспортними компаніями, щоб якість обслуговування клієнта була найкращою на всіх етапах.
У розділі "Доставка і оплата" Вам буде запропоновано доставити товар кур'єром, а також у відділення Нової Пошти і Укрпошти.
Якщо Ви бажаєте отримати товар іншої поштовою компанією, будь ласка, зв'яжіться з нашим менеджером.
Повернення
На всі товари, представлені в нашому магазині поширюється дія Закону України «Про захист прав споживачів». Цей Закон регулює відносини між споживачами товарів і послуг та виробниками, виконавцями, продавцями, і визначає механізм реалізації державного захисту їх прав.
Повний текст закону ви можете знайти на сайті Верховної Ради України.
Закон дуже чітко регламентує всі аспекти обміну і повернення товару продавцю і ми проводимо обмін товару і повернення грошей за куплені товари в строгій відповідності з Законом.
Нагадаємо основні положення:
Згідно статті 9 Закону, товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий в магазин протягом 14 днів з дня покупки, якщо дотримані наступні умови:
- присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку);
- комплектація і товарний вигляд збережені без змін - залишилися всі ярлики, наклейки, упаковка, вся комплектація;
- товар не використовувався.
Товар, який активовується на кінцевого користувача - обміну та поверненню не підлягає.
Обмін і повернення товару неналежної якості. Якщо після покупки товару в процесі використання виявився будь-яко дефект, то згідно зі статтею 8 Закону товар може бути замінений або повернутий при дотриманні наступних умов:
- якщо дефект взагалі не може бути усунутий
- якщо усунення дефекту займає більше 14 днів
- якщо після усунення дефект заново виникає, і його повторне усунення займає більше 14 днів
Гарантійне обслуговування
На всі товари в нашому магазині діє гарантія від 2 тижнів до 2 років. Гарантійний строк зазначається в гарантійному талоні, що йде разом з товаром.
Умови гарантійного ремонту:
1. Товар не береться на гарантійний ремонт без гарантійного талона або з пошкодженими пломбами. У цьому випадку тільки платний ремонт.
2. Якщо виявлено, що товар не працює з вини покупця (наприклад, з видимими механічними пошкодженнями; якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину сторонніх речовин, рідин), то ремонт, відповідно, буде платним.
3. У разі відправлення товару в ремонт прохання вкладати в посилку опис того, що не працює (наприклад, не зв'язується з такими то блоками ... на яких машинах намагалися діагностику). Це прискорить перевірку вашого приладу і допоможе вирішити проблему в найкоротші терміни.
4. Перед відправкою приладу переконайтеся в тому, що він неробочий. Практика показує: з 100% відправлених назад приладів, 70% - робітники, просто люди не можуть або софт поставити (налаштувати) або працювати приладом ...
Гарантійні зобов'язання не поширюються у таких випадках:
- ушкодження, викликані невідповідністю стандартам живлення (перезаряд на машині)
- ушкодження, причиною яких стало неправильне розташування контактів діагностичного роз'єму OBD-II
- якщо дефект викликаний неправильним підключенням до роз'єму, відмінним від OBD-II, наприклад шляхом використання перехідників;
- після використання програми стороннього розробника (не з прикладеного CD) або оновленні, що спричинило зміну "прошивки" адаптера
- неправильну роботу неліцензійного програмного забезпечення