Доставка та повернення

Доставка

Ми співпрацюємо з усіма найпопулярнішими транспортними компаніями, щоб якість обслуговування клієнта була найкращою на всіх етапах.

У розділі "Доставка і оплата" Вам буде запропоновано доставити товар кур'єром, а також у відділення Нової Пошти і Укрпошти.

Якщо Ви бажаєте отримати товар іншої поштовою компанією, будь ласка, зв'яжіться з нашим менеджером.


Повернення

На всі товари, представлені в нашому магазині поширюється дія Закону України «Про захист прав споживачів». Цей Закон регулює відносини між споживачами товарів і послуг та виробниками, виконавцями, продавцями, і визначає механізм реалізації державного захисту їх прав.

Повний текст закону ви можете знайти на сайті Верховної Ради України.

Закон дуже чітко регламентує всі аспекти обміну і повернення товару продавцю і ми проводимо обмін товару і повернення грошей за куплені товари в строгій відповідності з Законом.

Нагадаємо основні положення:

Згідно статті 9 Закону, товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий в магазин протягом 14 днів з дня покупки, якщо дотримані наступні умови:

  • присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку);
  • комплектація і товарний вигляд збережені без змін - залишилися всі ярлики, наклейки, упаковка, вся комплектація;
  • товар не використовувався.


  Товар, який активовується на кінцевого користувача - обміну та поверненню не підлягає.


Обмін і повернення товару неналежної якості. Якщо після покупки товару в процесі використання виявився будь-яко дефект, то згідно зі статтею 8 Закону товар може бути замінений або повернутий при дотриманні наступних умов:

  • якщо дефект взагалі не може бути усунутий
  • якщо усунення дефекту займає більше 14 днів
  • якщо після усунення дефект заново виникає, і його повторне усунення займає більше 14 днів


 Гарантійне обслуговування

На всі товари в нашому магазині діє гарантія від 2 тижнів до 2 років. Гарантійний строк зазначається в гарантійному талоні, що йде разом з товаром.

Умови гарантійного ремонту:

 1. Товар не береться на гарантійний ремонт без гарантійного талона або з пошкодженими пломбами. У цьому випадку тільки платний ремонт.

 2. Якщо виявлено, що товар не працює з вини покупця (наприклад, з видимими механічними пошкодженнями; якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину сторонніх речовин, рідин), то ремонт, відповідно, буде платним.

 3. У разі відправлення товару в ремонт прохання вкладати в посилку опис того, що не працює (наприклад, не зв'язується з такими то блоками ... на яких машинах намагалися діагностику). Це прискорить перевірку вашого приладу і допоможе вирішити проблему в найкоротші терміни.

 4. Перед відправкою приладу переконайтеся в тому, що він неробочий. Практика показує: з 100% відправлених назад приладів, 70% - робітники, просто люди не можуть або софт поставити (налаштувати) або працювати приладом ...


 Гарантійні зобов'язання не поширюються у таких випадках:

  • ушкодження, викликані невідповідністю стандартам живлення (перезаряд на машині)
  • ушкодження, причиною яких стало неправильне розташування контактів діагностичного роз'єму OBD-II
  • якщо дефект викликаний неправильним підключенням до роз'єму, відмінним від OBD-II, наприклад шляхом використання перехідників;
  • після використання програми стороннього розробника (не з прикладеного CD) або оновленні, що спричинило зміну "прошивки" адаптера
  • неправильну роботу неліцензійного програмного забезпечення