Тестовий кабель OBDSTAR для програматорів DP, DP Plus, Key Master 5
В наявності
Код товару: кабель Obdstar
Артикул: 14255
838 грн
Скорочений опис
Змінний тестовий кабель, котрий використовується в роботі із програматорами Obdstar серії DP, DP plus, Keymaster5.
Даним кабелем комплектуються прилади за замовчуванням.
Виготовлений із високояк...
Читати далі...
Загальні характеристики
Змінний тестовий кабель, котрий використовується в роботі із програматорами Obdstar серії DP, DP plus, Keymaster5.
Даним кабелем комплектуються прилади за замовчуванням.
Виготовлений із високоякісних матеріалів, що забезпечують тривалий термін експлуатації.
Основні параметри
Гарантія
3 місяці
Технічні характеристики
Тип підключення
Rj45
Рекомендовані товари
OBDSTAR CAN FD
За допомогою даного адаптера діагностують ЕБУ транспортних засобів, що відповідають стандартам ..
4609 грн
OBDSTAR Toyota
За допомогою даного комплекту кабелів (Toyota-1, Toyota-2, 8A Jumper Cable) виконують прив'язку ключ..
2095 грн
OBDSTAR CAN Direct Kit
За допомогою CAN DIRECT KIT проводять зчитування ECU/CAN Bus Gateway.
Зчитування даних здійснюєть..
1684 грн
Nissan 16+32
Адаптер шлюзу Nissan 16 + 32 для додавання новихих ключів для авто Nissan на шасі B18 (Sylphy, ..
1047 грн
OBDSTAR FCA 12+8
Універсальний адаптер FCA 12 + 8 використовується в роботі з OBDSTAR Key Master DP PLUS.Основний фун..
712 грн
FCA 12+8 (2в1)
Кабель OBDSTAR
FCA 12 + 8 (2 в 1) має
більшу довжину та додаткові 2 голки для безпосереднього під'..
1257 грн
Motorcycle IMMO
Комплект кабелів OBDSTAR Motorcycle IMMO Accessories — це професійний набір кабелів для роботи ..
9637 грн
5405 грн
Нещодавно переглянуті
KW650
Konnwei KW650 – це найновіший тестер акумуляторів з функцією перевірки його стану у транспортних засобах. Завдяки таким функціям, як тест зарядки, запуску або зношування батареї, цей прилад повинен бути у кожного автомобіліста. Пристрій в першу чергу характеризується хорошим співвідношенням ціни та продуктивності. Він оснащений чітким 2,4-дюймовим екраном. Пристрій заздалегідь повідомляє користувача про те, що батарея сідає.
Що потрібно знати, перш ніж замовити тестер АКБ Konnwei KW650?
Призначений для 6 і 12 В мотоциклетних і автомобільних акумуляторів.
Можливість виміру внутрішнього опору АКБ.
Графічний контроль напруги в режимі реального часу.
Можливість друкування результатів вимірювань.
Зберігання та перегляд результатів тестування.
Безкоштовні поновлення.
Для аксесуару не потрібні додаткові батареї, він живиться безпосередньо від деталі, що тестується.
Підтримує вироби із функцією SLI, VRLA, MF, SMF, AGM, EFB, GEL.
Це спеціальний діагностичний аксесуар для перевірки системних проблем акумулятора з діаграмою контролю напруги, кольоровим дисплеєм та яскравим дизайном, безкоштовним оновленням.
Поспішайте купити тестер АКБ Konnwei KW650 зараз на сторінках нашого інтернет-магазину. Ми гарантуємо вам відмінну якість товару від оригінального виробника.
..
1300 грн
Щуп х4
Щуп змішувач дає змогу одночасно під'єднатися до електромагнітних форсунок (фазована і попарно-паралельна системи впорскування пального), первинного кола або керуючого кола індивідуальних котушок запалювання, використовуючи водночас тільки один канал MT Pro, який зазвичай під'єднується до 3-го каналу.
Для проведення вимірювань необхідно додатково з'єднати корпус MT Pro (екран BNC роз'єму, гачок, гвинт заземлення) з кузовом автомобіля або клемою АКБ-, тобто забезпечити з'єднання загальної маси. Рекомендовані робочі оточення: [Порівняння циліндрів / Форсунки] і [Порівняння циліндрів / Первинна напруга].
Щуп складається з голок Ø 0.8 мм, виготовлених зі спеціальної пружинної сталі (міцна та гнучка), які за схемою «зірка» через сигнальні дроти та резистори 10 КОм з'єднуються в одній точці із сигнальним проводом мікрофонного кабелю. Для надійності з'єднання проводів розпаяно на друкованих платах і залито термопластичним еластомером, що являє собою м'яку рукоятку щупа.
Використовується якісний BNC роз'єм, м'який мікрофонний кабель зі щільним екранувальним обплетенням і тонкими щільно скрученими мідними жилами, що забезпечує високу захищеність від перешкод і стійкість до багаторазових вигинів. Сигнальні дроти щупа виконано з мідного багатожильного дроту в силіконовій ізоляції (дуже гнучкий). Доступні кольори маркування: червоний.
Експлуатація
Виберіть робоче оточення, наприклад [Порівняння циліндрів / Форсунки].
Підключіть Щуп х4 до 3-го каналу і клеми «-» (керуючий вивід) кожної форсунки
За необхідності ідентифікації циліндрів, підключіть додатковий щуп до каналу синхронізації та клеми «-» форсунки 1-го циліндра.
Додатково з'єднайте корпус MT Pro з кузовом автомобіля або клемою АКБ-
Запустіть двигун, бажано дочекатися стійкого холостого ходу
Запустіть запис сигналу, натиснувши на кнопку Пуск
..
754 грн
Щуп б-б
Використовується під час вимірювання напруги в електричних системах автомобіля. Дає змогу під'єднатися до різних датчиків, роз'ємів електронних блоків, безпосередньо до форсунок, ланцюгів первинного запалювання, клеми АКБ за допомогою пробників і затискачів, які під'єднуються. Щуп підключається до будь-якого каналу MT Pro.
Щуп закінчується двома штекерами типу «банан» Ø 4 мм (повністю ізольовані), червоний - сигнальний, чорний - загальний нуль, до яких можуть бути приєднані різні варіанти пробників і затискачів.
До штекерів припаяно мідний багатожильний дріт у силіконовій ізоляції (дуже гнучкий), який з'єднується з мікрофонним кабелем. Для надійності з'єднання проводів розпаяно на друкованій платі та залито термопластичним еластомером. Використовується якісний BNC роз'єм, м'який мікрофонний кабель зі щільним екранувальним обплетенням і тонкими щільно скрученими мідними жилами, що забезпечує високу завадозахищеність і стійкість до багаторазових вигинів. Доступні кольори маркування: червоний, синій, зелений.
Захищеність від перешкод
Конструкцію щупа реалізовано так, що екранувальне обплетення кабелю доходить тільки до місця з'єднання дротів, тобто сигнальний дріт завдовжки 300 мм не має екрана, через що Щуп б-б менш захищений від електромагнітних завад, в порівнянні із Щуп голка. Це необхідно враховувати під час під'єднання до датчиків із «високоомним виходом» (дуже рідко - деякі ДПКВ), сприйнятливих до перешкоди, що наводиться на сигнальному дроті щупа, що призводить до короткочасних збоїв у роботі ЕБУ.
Щупи перебувають на відстані 30 см від котушки запалювання, ні до чого не під'єднані, тобто навантажені тільки на вхідний опір каналу MT Pro, що дорівнює 1 МОм. Це найгірший сценарій, в реальності амплітуда перешкоди буде на порядок меншою, оскільки вихідний опір автомобільних датчиків на порядки менший.
..
419 грн
BT880
Тестер автомобільних акумуляторів AUTOOL BT880 - це надійний і точний пристрій, який може надати швидкі і точні результати для тестування ємності і стану автомобільного акумулятора, перевірки продуктивності зарядної системи і діагностики падіння напруги при рушанні.
Він також може контролювати витік електрики з акумулятора. Завдяки передовій технології тестування провідності, аналізатор акумуляторів може легко і точно виміряти пускову здатність, пускове навантаження, максимальне навантаження і систему зарядки автомобільного акумулятора.
Функція моніторингу температури в реальному часі дозволяє проводити точне тестування продуктивності акумулятора в різних температурних діапазонах.
AUTOOL BT880 є універсальним і підтримує широкий спектр акумуляторів, таких як звичайні, AGM плоскі, AGM, заливні, пластинчасті, спіральні, GEL і EFB.
Пристрій має 3,2-дюймовий кольоровий екран з роздільною здатністю HD і розміщений в портативному кейсі, що підвищує його зручність у використанні.
Особливості та переваги AUTOOL BT880
Функція тестування акумулятора. Після вибору функції тестування акумулятора, виберіть статус тестування і режим тестування відповідно до фактичної ситуації, і дійте відповідно до інформації, що з'явиться на екрані, щоб перевірити стан акумулятора, який потрібно перевірити.
Тест на герметичність. Після правильного підключення затискачів живлення обладнання до позитивної та негативної клем акумулятора, від'єднайте негативну клему акумулятора, за допомогою спеціальних затискачів для перевірки витоку підключіть негативну шину автомобіля та введіть функцію форми сигналу, яка може контролювати та реєструвати струм витоку автомобіля в режимі реального часу.
Інші функції. Функція тестування акумулятора, функція тестування запуску, функція тестування зарядки, тест на максимальне навантаження, функція тестування витоку, функція захисту від зворотного підключення тощо.
Моніторинг температури в режимі реального часу. Найкраща робоча температура акумулятора - 20℃-25℃. Батареї в різній мірі страждають від низьких або високих температур навколишнього середовища. Функція визначення температури в реальному часі дозволяє точно перевірити продуктивність акумулятора при вищих або нижчих температурах навколишнього середовища.
Друк звітів про дані. Вбудований термопринтер дозволяє друкувати дані без додавання додаткового чорнила, просто замініть термопапір. Ви можете легко і швидко роздрукувати результати випробувань акумуляторів, щоб додати їх до замовлень на виконання робіт і поділитися ними з клієнтами, що дуже зручно для ведення записів на робочому місці.
Багатомовність. На вибір доступні 15 мов, включаючи англійську, французьку, німецьку, італійську, іспанську, російську, португальську, японську, польську, малайську, корейську, філіппінську, індонезійську, китайську.
Широке застосування. Autool BT880 підходить для акумуляторних систем 12В і 24В і підтримує більшість систем номіналів акумуляторів: BCI, SAE, CCA, IEC, EN, CA, DIN, MCA, JIS, GB
3-річна гарантія. Свідчить про високу якість продукції Autool.
..
4830 грн
DIS-4
Датчик призначений для діагностики DIS системи запалювання 4 циліндрових двигунів, а також підходить для класичної системи запалювання, де використовується тільки один ВВ датчик.
Датчики під'єднуються до ВВ проводів з урахуванням полярності ВВ імпульсів, і зазвичай до 7-го і 8-го каналу (червона мітка датчика - червоний фон 7-го каналу, синя мітка датчика - синій фон 8-го каналу).
Датчик виконаний у вигляді «прищіпки», яку зручно надягати на ВВ дріт однією рукою. Корпус датчика виготовлено з бензо-маслостійкого пластику, товщина стінки 2.5 мм. Датчик розбірний і ремонтопридатний. Для надійності з'єднання проводів розпаяно на друкованих платах і залито термопластичним еластомером.
Використовується якісний BNC роз'єм, м'який мікрофонний кабель зі щільним екранувальним обплетенням і тонкими щільно скрученими мідними жилами, що забезпечує високу захищеність від перешкод і стійкість до багаторазових вигинів.
Порядок визначення полярності ВВ імпульсів
Виберіть робоче оточення [Вторинна напруга / DIS]
У вікні осцилографа виберіть масштаб осі X, наприклад 0.5 сек, щоб одночасно було видно ВВ імпульси всіх циліндрів
Підключіть загальний дріт комплекту датчиків з червоною міткою до 7-го каналу
Запустіть двигун і запустіть запис сигналу, натиснувши на кнопку Пуск
Під'єднайте один із ВВ датчиків із червоною міткою до будь-якого ВВ дроту, якщо на екрані з'явився ВВ імпульс, спрямований угору (позитивний), - залиште ВВ датчик на цьому ВВ дроті, якщо на екрані з'явився ВВ імпульс, спрямований донизу (негативний), - під'єднайте ВВ датчик на наступний ВВ дріт, до виявлення позитивного імпульсу
Виконайте аналогічні дії з наступними ВВ датчиками з червоною міткою
У результаті всі ВВ датчики з червоною міткою будуть під'єднані до ВВ проводів з імпульсами позитивної полярності
Підключіть загальний дріт комплекту датчиків із синьою міткою до 8-го каналу, а ВВ датчики із синіми мітками до вільних ВВ дротів.
Експлуатація
Виберіть робоче оточення [Вторинна напруга / DIS]
Підключіть загальний провід з червоною міткою до 7-го каналу, з синьою міткою до 8-го каналу, а відповідні ВВ датчики до ВВ проводів з урахуванням полярності ВВ імпульсів, додатково підключіть Cx1
Запустіть двигун, бажано дочекатися стійкого холостого ходу
Запустіть запис сигналу, натиснувши на кнопку Пуск
..
1257 грн


-400x400.jpg)

-74x74.jpg)







-200x200.jpeg)




