Openport 2.0 оригінал від Tactrix - програматор ЕБУ, автосканер J2534

В наявності
0
Код товару: Openport 2.0
Артикул: 13319
10478 грн
Скорочений опис
Увага! Пропонуємо оригінальний прилад від компанії Tactrix. Не Китай!Популярний, J2534-сумісний оригінальний діагностичний адаптер, що підтримує CAN шину. Використовується для перепрограмування автомобільних ЕБУ. Його ви... Читати далі...
Загальні характеристики
Тип підключення USB, OBD2 Процесор 32-битный ARM (72Mhz) Протоколи з'єднання CAN 2.0 (CAN/ISO15765) K-line (ISO9141/ISO14230(KWP2000)/dual K line) J1850 (PWM/VPW) J2534, підтримка режиму PassThru з використанням Windows DLL Гарантія 3 місяці Всі характеристики
Увага! Пропонуємо оригінальний прилад від компанії Tactrix. Не Китай!

Популярний, J2534-сумісний оригінальний діагностичний адаптер, що підтримує CAN шину. Використовується для перепрограмування автомобільних ЕБУ. Його виробляє та тестує компанія Tactrix у США.

Спочатку адаптери даної серії були адаптовані під роботу з EcuFlash (ПЗ для програмування та налаштування прошивки блоків Субару та Мітсубісі).

У новій версії програматора є підтримка CAN шин та роботи з додатковим софтом по J2534 протоколу, завдяки спеціальній бібліотеці та драйверу, що забезпечує адаптацію до будь-якої програми. З цим пов'язана велика популярність пристрою серед фахівців з чіп-тюнінгу авто і розробників програмного забезпечення.


Особливості:

  • адаптер обладнаний мультиплексором та логером з функцією збереження на microSD карті
  • 72Mhz ARM процесор (32 біт)
  • підтримує USB 2.0
  • сумісність із K-line, J2534, J1850, CAN 2.0
  • оновлення для мікропрограми

Замовити адаптер Tactrix Openport 2.0 можна за доступною ціною з доставкою по всій Україні на нашому сайті!
Роз'єми та живлення
Тип підключення USB, OBD2
Технічні характеристики
Процесор 32-битный ARM (72Mhz)
Протоколи з'єднання CAN 2.0 (CAN/ISO15765) K-line (ISO9141/ISO14230(KWP2000)/dual K line) J1850 (PWM/VPW) J2534, підтримка режиму PassThru з використанням Windows DLL
Гарантія 3 місяці

EcuFlash — завантажувач і редактор калібрувань, що вільно розповсюджується, призначений для спільного використання з адаптером Openport 2.0. Автор програмного продукту Colby Boles, засновник компанії Tactrix. Програмне забезпечення розроблялося головним чином для програмування та налаштування калібрувань автомобілів Mitsubishi та Subaru. Програму можна завантажити з офіційного сайту автора та використовувати для редагування калібрувань без адаптера.

Таким чином, EcuFlash – це універсальний інструмент для програмування ЕБУ та редагування самих прошивок. Список автомобілів, що підтримуються, постійно оновлюється, від версії до версії можна помітити збільшення кількості підтримуваних типів процесорів. У планах у розробників додати розширену підтримку запису логів і налаштування в режимі on-line.

EcuFlash використовує адаптер Openport 2.0 для підключення до автомобілів через діагностичний роз'єм OBD-II. Програмне забезпечення дозволяє редагувати дані, збережені в області калібрування прошивки ЕБУ. Ці дані представляються в виді карт чи таблиць і констант, у зручному для сприйняття вигляді. Для такого перетворення використовується відкритий, підтримуваний розробниками стандарт описів калібрувань, так званих визначень, заснований на XML розмітці.

EcuFlash це саме завантажувач і редактор калібрування, але не візуалізатор, що дозволяє шукати калібрування, без використання методів зворотного інжинірингу, як, наприклад, WinOLS.

 

З якими автомобілями можна працювати за допомогою EcuFlash?

Це надто загальне питання, на яке не можна дати просту відповідь. Є кілька рівнів, на яких програмне забезпечення може «взаємодіяти» з певним автомобілем, таким чином, наше питання можна розділити на кілька:

  • Чи може EcuFlash прочитати та записати прошивку ЕБУ для цього автомобіля?
  • Чи існують визначення XML для цієї прошивки, які дозволяють редагувати різні карти та таблиці?
  • Чи може ПЗ записувати логи або надавати інші функції налаштування для цього автомобіля?

Загалом, за допомогою EcuFlash можна перепрограмувати набагато більше автомобілів, ніж ті, для яких існують визначення XML, оскільки програмне забезпечення підтримує універсальні алгоритми, які застосовуються до цілих сімейств процесорів. Це означає, що ви можете зчитувати та записувати flash-пам'ять ЕБУ деяких автомобілів, але не редагувати, поки визначення XML не буде створене вами, розробником або кимось із великих спільнот OpenECU або, скажімо EvolutionM. Часто, поточна версія EcuFlash не містить найсучасніших визначень XML, і Вам може знадобитися відвідати різні сайти та профільні форуми, щоб знайти те, що ви шукаєте.

Нові версії програми дозволяють Вам автоматично відправляти будь-які нові прошивки, які ви знайдете або прочитаєте з автомобіля, в Tactrix, щоб розробники могли швидше створювати визначення XML для них. Треба визнати, що створення карт калібрування для нових моделей в останні роки істотно затягується, і простим користувачам доводиться сподіватися на свої сили або вдаватися до послуг професійних калібрувальників.

ECU Flash send ROM

Ось неповний список відомих автомобілів, що EcuFlash може перепрограмувати в даний час:

  • Mitsubishi: Airtrek Turbo, Brilliance, Eclipse GS/GT/GSX, Evolution 5/6/7/8/9/10, Galant, Lancer, Colt, Magna, Mirage, Montero Sport, Outlander, ASX, Pajero Sport і так далі. Загалом будь-який ЕБУ Mitsubishi (Melco) на базі процесорів H8, SH-2 або M32r;
  • Subaru: Baja, Exiga, Forester NA (з 2005 року)/turbo/XT, Impreza NA (з 2005 року)/WRX/STI, Legacy NA (з 2005 року) / GT, Liberty NA (з 2005 року) / GT, Outback NA (з 2005 року)/XT, Tribeca тощо. Загалом будь-який ЕБУ Subaru на базі процесорів HC16 або SH-2.

ECUFlash Vehicles

Не варто забувати і про автомобілі Hyundai та Kia, Toyota, Saab 9–2 та деякі інші, що використовують системи управління, на базі блоків вироблених Mitsubishi або Subaru.

 

Які функції для роботи з ЕБУ містить програма?

ECUFlash functions

EcuFlash має чотири основні функції для роботи з ЕБУ:

  • Read from ECU - зчитування прошивки з ЕБУ до буфера (підтримується робота з повним чином пам'яті, так званим "full flash");
  • Write to ECU - запис прошивки з буфера в ЕБУ з перевіркою запису;
  • Test write to ECU - завантаження в оперативну пам'ять ЕБУ для подальшого запису прошивки, або, іншими словами, відправлення програмних блоків даних в оперативну пам'ять для підтвердження коректності прошивки та зв'язку з ЕБУ. При цьому не задіяна flash-пам'ять, де зберігаються всі дані та карти, дані в цій області не перезаписуються та не змінюються;
  • Compare to ECU – порівняння прошивки з ЕБУ та прошивки, відкритої на даний момент.

Крім того, у програмному забезпеченні є функції запису прошивки з буфера на жорсткий диск комп'ютера, завантаження прошивок у буфер (підтримуються бінарні файли з розширеннями bin і hex) а також службові функції щодо вибору інтерфейсу, настроювання відображення та відновлення деяких типів ЕБУ у разі некоректного запису .

Дистрибутив програмного забезпечення містить останню доступну версію прошивки (firmware) мікропроцесора Openport, яка записується в адаптер після відкриття програми, якщо інтерфейс підключений до ПК. ПЗ автоматично знаходить і застосовує файл опису прошивки (XML), якщо така є в папці «rommetadata» розташованої в директорії з встановленою EcuFlash. Для того, щоб відкрити прошивку, до якої в базовому комплекті поставки немає опису, наприклад MOD від Tephra, необхідно знайти і завантажити відповідний файл. Ви можете додавати знайдені або створені самостійно файли описів до цієї папки. Якщо файл не знайдено, програма запропонує створити його на основі одного з наявних.         

                                                 ECUFlash firmware update

Також, програма має всі необхідні функції для редагування прошивки, перегляд дерева доступних калібрувань, відображення калібрування у вигляді таблиць, 2D і 3D графіків, функції по роботі з даними, такі як: збільшення та зменшення як на задану величину, так і у відсотковому відношенні; складання величин; множення; ручне введення необхідного значення; інтерполяцію.

ECU Flash Editing

 

Що таке XML файл визначення та що він містить?

В області калібрування заводської прошивки ЕБУ автомобіля міститься безліч значень, необхідних для управління двигуном, розміщених виробником у різних таблицях і константах. В оригінальній прошивці всі ці дані містяться в бінарному вигляді, так як їх може обробляти процесор ЕБУ. Для того, щоб дізнатися, що є що в цій послідовності байт, розібратися, де які параметри і які значення потрібно проаналізувати файл прошивки і визначити адреси і розмірності калібрувань.

Якщо прочитати рідну прошивку з ЕБУ автомобіля та спробувати відкрити її в EcuFlash (або іншій подібній програмі), то ми не зможемо цього зробити, оскільки програма «не зрозуміє» які саме параметри вона має відобразити, де брати значення та коефіцієнти перерахунку для цих параметрів, для неї прошивка це один великий набір знаків. Коли ж ми даємо програмі файл визначення, все починає «працювати» — ми бачимо те, що нам потрібно бачити і редагувати. Як я вже зазначив раніше, програма не містить режиму візуалізації байт-коду і не дозволяє знаходити калібрування, аналізуючи зовнішній вигляд таблиць. Звичайно, такий підхід не можна назвати професійним, працювати тільки так, на мою думку, неприпустимо. Проте цей спосіб дозволяє суттєво скоротити час, який буде витрачено на дизасемблювання та визначення призначення таблиць та констант, а також коефіцієнтів перерахунку до них. В даному випадку робота з прошивкою без опису формату XML неможлива.

ECUFlash Maps

Проблема з XML фалами полягає в тому, що для того, щоб його створити потрібно витратити досить багато часу на вивчення оригінальної прошивки, знайти в ній необхідні параметри і правильно їх описати у файлі. Така робота вимагає застосування зворотного інжинірингу чи дизассемблирования, отже досить серйозних знань у сфері, матеріальних і тимчасових витрат. Тому, як правило, файли описів досить невеликі і відображають лише необхідні параметри, без яких тюнінг або неможливий в принципі, або буде обмежений і не ефективний. Ті файли визначень, у яких описано велику кількість параметрів, трапляються нечасто; вони дуже відомі і популярні, наприклад, це файли від tephra для автомобілів Lancer EVO.

Зважаючи на те, що більшість членів ком'юніті розробників родом із США, такі файли можна знайти в основному для автомобілів Американського (USDM) та експортних автомобілів Японського ринку (JDM). У комплект постачання програми входить велика кількість саме таких описів.

Структура самого файлу опису повинна відповідати певному формату, щоб відображати інформацію правильно. Сам собою формат XML, використовується для обробки різних даних і добре описаний, наприклад, у Вікіпедії. У файлі повинні бути чітко вказані hex адреси в байт-коді прошивки, щоб забезпечити можливість бачити і редагувати необхідні параметри. Структуру файлу можна зрозуміти, подивившись будь-який аналогічний із дистрибутива програми.

Крім очевидного функціоналу з опису калібрування, XML файл містить важливі дані, необхідні для ідентифікації прошивки, а також у ньому декларується протокол, за допомогою якого програма буде записана на згадку про ЕБУ. Таким чином, записати файл, для якого немає опису, за допомогою EcuFlash неможливо. З огляду на це, використання програми вимагає від користувача набагато більш високої кваліфікації, ніж робота з іншими популярними завантажувачами, такими як MMC Flasher або PCM Flash.

Файли опису можна створити або змінювати в будь-якій програмі для редагування тексту, наприклад Notepad (Блокнот). Для таких цілей зручно використовувати редактор із підсвічуванням синтаксису, наприклад Notepad++ або будь-яку IDE для web-розробки. Такий файл повинен мати розширення XML. Слід звернути увагу на те, що файли для програми EcuFlash, незважаючи на формат розмітки, не сумісні з файлами описів для програм «Rom Rider» або «EcuEdit». Слід зазначити, що для швидкого редагування файлу опису у програмі існує вбудований інтерфейс «Edit Map Definition» доступний через меню «Edit».

 

Де завантажити та як встановити та налаштувати EcuFlash?

Поточну актуальну версію програми (1.44.4799) ви завжди зможете знайти на сайті розробника. Більш старі версії доступні, наприклад, на сайті EvoScan. На сьогоднішній день, ПЗ без проблем встановлюється на всі сучасні ПК з ліцензійною Windows 7 і новішими версіями і не потребує додаткового налаштування.

Однак ряд користувачів стикаються з труднощами. Наприклад, на етапі встановлення драйверів адаптера Openport, на деяких версіях Windows 7, утиліта «DPInst» видає попередження, що вона не може бути запущена на поточній версії ОС. Ця проблема пов'язана з особливостями локалізації Windows. Для її вирішення потрібно завершити установку EcuFlash без встановлення драйверів: перейти в папку "C: Program Files (x86) OpenECU EcuFlash drivers Open 2.0" (якщо ви не змінювали шлях установки програми); відкрити в текстовому редакторі файл «dpinst.xml» та видалити з нього рядки «<language code="0x0409">» та «</language>», після чого запустити утиліту «DPInst.exe» від імені адміністратора.

Також, при використанні старих версій ПЗ, можливе виникнення проблем з файлами, що мають в шляху або імені, кирилицю. Якщо ви зіткнулися з такою проблемою, перенесіть усі файли в каталоги, які не мають кирилиці в назві та/або перейменуйте їх.

Перед використанням EcuFlash необхідно налаштувати для забезпечення коректної роботи. Для цього потрібно відкрити програму і натиснути кнопку Options (доступно також через меню File - Options).

Якщо ви використовуєте стару версію програмного забезпечення, наприклад 1.29a або 1.42, ви можете ввести коректний шлях для папки з описами. Для цього потрібно вибрати пункт Metadata Directory, і встановити значення C:/Program Files (x86)/OpenECU/EcuFlash/rommetadata, якщо EcuFlash встановлена ​​в директорію за замовчуванням. Якщо ви встановлювали програмне забезпечення в інше місце, виберіть шляхи відповідним чином. Нові версії використовують відносні шляхи і не потребують додаткового настроювання.

Крім того, для всіх версій необхідно вибрати пункт «User level» і встановити значення «Developer». Це налаштування дозволить вам створювати описи, якщо ви завантажили з ЕБУ непідтримувану прошивку, а також отримати доступ до всіх, без обмеження калібрування, доступних в описі.

ECUFlash user lavel

УВАГА: Якщо у вас встановлено кілька версій EcuFlash одночасно, після запуску щоразу перевіряйте налаштування, вони зберігаються в реєстрі Windows і єдині для всіх копій, однак, для успішного виконання подальших операцій з прошивкою та щоб уникнути зайвих непорозумінь, директорія «rommetadata» завжди повинна відповідати запущеній на даний момент копії EcuFlash та перебувати у її кореневій директорії.

 

Де можна знайти додаткову інформацію?

Ось посилання на кілька форумів та сайтів, присвячених Tactrix Openport, EcuFlash, розробці XML файлів, настроюванню калібрувань ЕБУ та тюнінгу в цілому:

www.tactrix.com — сайт розробника ПЗ EcuFlash та адаптера Openport 2.0.
openecu.org — Wiki від розробника EcuFlash і Openport.
forums.openecu.org — Форум розробника, на якому ведеться активне обговорення адаптера Openport 2.0 та програми EcuFlash.
Форум evolutionm.net — Форум присвячений тюнінгу автомобілів Mitsubishi, на якому є окремий розділ, присвячений EcuFlash та тюнінгу автомобілів Lancer Evolution.
Форум evoxforums.com — Форум присвячений тюнінгу автомобілів Mitsubishi Evolution X, на якому є окремий розділ, присвячений EcuFlash та тюнінгу цих авто.
Форумы iwsti.com — Форум присвячений тюнінгу автомобілів Subaru, на якому можна знайти обговорення програми EcuFlash.
Форумы nasioc.com — ще один форум, присвячений тюнінгу автомобілів Subaru, на якому можна знайти обговорення EcuFlash.
evoscan.com — сайт розробника програми EvoScan, призначеної для діагностики та запису логів автомобілів Mitsubishi, на якому є багато інформації про програму та архів ранніх версій.
forum.amadeus-project.com — «Форум технічних маніяків», спеціалізований ресурс, на якому можна почерпнути багато інформації про чіп-тюнінг автомобілів Mitsubishi, роботу з адаптером Openport 2.0 і програмою EcuFlash.
Форум out-club.ru — Форум, присвячений автомобілям Mitsubishi Outlander, Airtrack Turbo, на якому можна знайти інформацію щодо роботи з адаптером OpenPort, програмами EcuFlash, Evoscan, EcuEdit.
epifansoft.com — сайт розробника програми EcuEdit, альтернативного редактора та завантажувача програм для автомобілів Mitsubishi та Subaru.
ecuforum.ru — форум інтернет-магазину, призначений для обговорення обладнання для чіп-тюнінгу та діагностики автомобілів, у тому числі завантажувачів та редакторів прошивок.

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
Рекомендовані товари

Теги: tactrix, openport, openport 2.0, опенпорт, ECU, чіп-тюнінг ECU, програматор ЕБУ, чіптюнінг, чіп тюнінг, прошивка ЕБУ, програматор ебу, chip tuning, купити openport 2.0, купити openport 2.0 в Україні, купити програматор openport 2.0, діагностика авто