GODIAG GT103 - тестер автомобільної мережі
В наявності
Код товару: GT103
Артикул: 14190
3430 грн
Скорочений опис
Тестер електричних мереж GODIAG GT103 – це багатофункціональний
пристрій із живленням від автомобільного акумулятора або зовнішньої батареї. З
його допомогою можна перевіряти всі 6-30-вольтові електричні системи авто,
...
Читати далі...
Загальні характеристики
Гарантія
3 місяці
Робоча температура
від -5 до 50 °C
Температура зберігання
від -5 до 60 °C
Вага
0,7 кг
Довжина кабеля:
620 см
Всі характеристики
Тестер електричних мереж GODIAG GT103 – це багатофункціональний пристрій із живленням від автомобільного акумулятора або зовнішньої батареї. З його допомогою можна перевіряти всі 6-30-вольтові електричні системи авто, блоки запобіжників, роботу реле, фар, датчиків, двигунів, проводів, комунікаційних ланцюгів та ін.
Основні характеристики GODIAG GT103:
- Застосовується для діагностики коротких замикань, обривів, виявлення позитивного та негативного ланцюга імпульсного струму ліній електропередач, тестування ламп освітлення, двигуна склопідйомника, клаксона, блоку живлення ЕБУ та інших окремих компонентів транспортного засобу.
- Може провіряти реле та паливні форсунки.
- Вихідний струм можна реверсувати для формування
потужності контуру, а коли струм перевищує 20А, він автоматично відключається
для захисту пристрою.

Функціонал:
- Тест для усунення несправностей ланцюга (коротке замикання, обрив ланцюга). Коли фари, поворотники, склопідйомники, люки та інші функції автомобіля виходять з ладу, GT103 можна використовувати для виявлення живлення цих компонентів, щоб з'ясувати, чи є проблема в мережі або пошкодження компонента.
- Перевірка реле. У випадку, ящо не працюють фари, поворотники, клаксон і стартер двигуна, та після діагностики несправностей із цими компонентами немає жодних проблем, можна перевірити реле.
- Перевірка паливної форсунки. Коли автомобіль має труднощі з запуском, прискоренням, витратою палива тощо, необхідно перевірити паливні форсунки.
Інші особливості:
- Може здійснювати подачу живлення, вимірювання, тестування заземлення, перевірку полярності, тестування безперервності та активацію компонентів.
- Перемиканням вихідного перемикача можна отримувати позитивну та негативну електрику через зонд для живлення електричних компонентів, таких як вентилятори охолодження, реле, і т.д.
- Одночасне використання плюсового та заземлюючого проводів для активації компонентів прямо у вашій руці.
- Миттєво визначає позитивні, негативні та обриви ланцюгів.
- Швидко визначає погані контакти заземлення, дозволяючи швидко відстежувати і знаходити короткі замикання без марної витрати запобіжників.
- Миттєво перевіряє цілісність вимикачів і реле.
- Вбудований ліхтарик дозволяє працювати в темряві.
- Кабель довжиною 6 м (можна подовжити за допомогою подовжувального кабельного порту) забезпечує хорошу доступність для тестування вздовж автомобіля.
- Надзвичайно простий та зручний у використанні.
- Може працювати з автомобілями, мотоциклами, вантажівками, автобусами, інженерною технікою, суднами, тракторами та ін. транспортними засобами.
Основні параметри
Гарантія
3 місяці
Технічні характеристики
Робоча температура
від -5 до 50 °C
Температура зберігання
від -5 до 60 °C
Вага
0,7 кг
Довжина кабеля:
620 см
Рекомендовані товари
KINGBOLEN BF200
Тестер KINGBOLEN BF200 (DOT3, DOT4, DOT5.1) необхідний для здійснення процесів тестування гальмівної..
800 грн
MaxiSys Ultra
Даний автомобільний девайс призначений для:
досвідчених автоелектриків, майстрів які працюють ..
247210 грн
238830 грн
MaxiSys MS906
Autel MaxiSys MS906 - являє собою автономний прилад для майстерні з броньованим кейсом. Він працює н..
56900 грн
OBDLink EX
З нуля створений адаптер OBDLink EX дозволяє скористатися можливостями програмного забезпечення FORS..
3800 грн
TSGUN
Система контролю тиску у шинах розширює можливості сканерів PRO/PAD. Технічні характеристики дозволя..
11550 грн
10395 грн
YT-72982
Вода в гальмівній рідині знижує її властивості та суттєво впливає на безпеку водіння.Електронний тес..
320 грн
EL-50448
TPMS EL-50448 призначений для самостійного прописування датчиків штатної системи контролю тиску у ши..
500 грн
EL-50449
Придбати активатор датчиків тиску в шинах TPMS EL-50449 для авто Ford, Lincoln, Mercury ви можете у ..
500 грн
AS502
Гальмівний тиск
передається гальмівною рідиною. Передача тиску не буде функціонувати, якщо
гальмів..
1100 грн
AERMOTOR 2в1
За допомогою даного пристрою прописують датчики штатної системи TPMS. Обладнаний спеціальним перемик..
750 грн
MaxiSys MS906 PRO
Професійний мультимарочний автосканер, що має розширений дилерський функціонал і працює з понад 90 б..
85895 грн
85476 грн
MaxiSys MS906S SE
Професійний мультимарочний автосканер для повної діагностики всіх систем, що являє собою спеціальну ..
64945 грн
62976 грн
MaxiSys MS906S
Професійний мультимарочний автосканер для повної діагностики всіх систем, що являє собою спеціальну ..
60755 грн
DPA-2C
Koнcтpукція дoмкpaтa дoзвoляє піднімaти aвтoмoбілі з віднocнo нeвeликим дopoжнім пpocвітoм. Bиcoтa д..
5478 грн
DPA-ЗC
Koнcтpукція дoмкpaтa дoзвoляє піднімaти aвтoмoбілі з віднocнo нeвeликим дopoжнім пpocвітoм. Bиcoтa д..
6798 грн
DPA-2RK
Koнcтpукція дoмкpaтa дoзвoляє піднімaти aвтoмoбілі з віднocнo нeвeликим дopoжнім пpocвітoм. Bиcoтa д..
5478 грн
DPA-ЗRK
Koнcтpукція дoмкpaтa дoзвoляє піднімaти aвтoмoбілі з віднocнo нeвeликим дopoжнім пpocвітoм. Bиcoтa д..
6798 грн
JP-2PRO
Пнeвмaтичний дoмкpaт JP-2PRO AIRKRAFT є пpoфecійний підйoмний пpиcтpій, для вивішувaння oднoгo з кoл..
4980 грн
JP-ЗPRO
Пнeвмaтичний дoмкpaт JP-ЗPRO AIRKRAFT є пpoфecійний підйoмний пpиcтpій, для вивішувaння oднoгo з кoл..
6986 грн
JP-2PRO-SH
Пнeвмaтичний дoмкpaт JP-2PRO-SH AIRKRAFT є пpoфecійнe підйoмний пpиcтpій, для вивішувaння oднoгo з к..
5687 грн
JP-ЗPRO-SH
Пнeвмaтичний дoмкpaт JP-ЗPRO-SH AIRKRAFT є пpoфecійнe підйoмний пpиcтpій, для вивішувaння oднo..
6986 грн
MS906S+AL329+Haynes Pro
Autel MaxiSys MS906S - мультимарочний діагностичний сканерПрофесійний мультимарочний автосканер..
65783 грн
TireGo 608
Otofix TireGo 608 – професійний інструмент TPMS нового
покоління, аналог Autel TS408, призначений д..
7961 грн
TireGo 808
Сканер для діагностики та програмування датчиків TPMS Otofix Tire GO 808 забезпе..
12570 грн
MaxiSys Ultra EV
MaxiSys Ultra EV - це нове покоління інтелектуальної діагностики для електричних, гібридних, газових..
272350 грн
KW206
Компактный бортовий комп’ютер від Konnwei використовується в роботі з автомобілями, котрі обла..
1770 грн
TP150
TP150 - це професійний сканер для діагностики та програмування датчиків TPMS від компанії Xtool. При..
9637 грн
TFJ 330
TFJ 330 –
професійний гідравлічний домкрат від Thinkcar з подвійним насосом та вантажопідйомністю 3..
9290 грн
TFJ 340
TFJ 340 –
професійний гідравлічний домкрат від Thinkcar з подвійним насосом та вантажопідйомністю 4..
9850 грн
AS503
За допомогою тестера
моторної оливи AUTOOL AS503 вимірюють прозорість моторної оливи в бензинових
..
1635 грн
AS506
Автомобільний
тестер гальмівної рідини AS506 від AUTOOL - це портативний пристрій, за допомого..
2995 грн
AS507
AUTOOL AS507 призначений для оцінки якості рідини гідропідсилювача керма, в першу чергу, шляхом вияв..
1695 грн
PT620
Тестер тиску моторної оливи AUTOOL PT620 - це один з
останніх автомобільних інтелектуальних продукт..
7495 грн
PT630
Тестер тиску палива AUTOOL PT630 виготовлений з
високоякісного корозійно-стійкого матеріалу, призна..
8345 грн
PT640
Плавне перемикання блоків, надійне блокування та
2,8-дюймовий дисплей з підсвічуванням забезпечують..
7935 грн
Нещодавно переглянуті
MT Pro (Початковий 2)
За допомогою осцилографа MT Pro здійснюють безрозбірну діагностику автомобільних ДВЗ, включно з системою запалювання, подачі пального, газорозподілу, живлення тощо.
Комплект Початковий 2 включає: MT Pro - осцилограф,(Cx1) - високовольтний ємнісний датчик першого циліндра,(Cx) - високовольтний ємнісний датчик,(Lx1) - високовольтний індуктивний датчик першого циліндра,(ДР) - датчик розрідження,(Щуп голка) - щуп, що закінчується гнучкою голкою без загального проводуЦе універсальний вимірювальний прилад, не прив'язаний до будь-якої конкретної марки або моделі автомобіля, і дозволяє проводити діагностику всіх марок і моделей.
Прилад практично завжди забезпечує можливість безпосереднього під'єднання датчиків і щупів до відповідних електричних ланцюгів автомобіля, без необхідності використання додаткових адаптерів, дільників тощо.
Особливості та переваги
Універсальність. MT Pro можна застосовувати як в діагностиці електричних систем авто, так і в роботі з різноманітною автомобільною електронікою (магнітоли, сигналізація і т.д.). Входи осцилографа є універсальними, та не підв’язані до якихось конкретних датчиків. Якщо якийсь з виходів зламається, його зможе замінити будь-який з інших. Вхідний діапазон усіх каналів повністю перекриває всі можливі значення амплітуд «автомобільних» сигналів, завдяки чому прилад безпосередньо під'єднується (без додаткових перехідників і зовнішніх дільників) до будь-яких ланцюгів автомобіля (за винятком вторинного ланцюга). У більшості спеціалізованих мотор-тестерів функції входів чітко розподілені як на програмному, так і на апаратному рівні, що в разі необхідності реєстрації «не стандартного» сигналу, змушує використовувати додаткові адаптери або дільники через наявність вхідних фільтрів, обмеження вхідного діапазону тощо.
Гнучкий функціонал. ПЗ пристрою дозволяє застосовувати його в якості осцилографа або самописця, а також вузькоспеціалізованого мотор-тестера. Програмне забезпечення багатьох мотор тестерів жорстко прив'язує початок розгортки до циклів двигуна, тим самим обмежуючи можливості з аналізу неперіодичних сигналів або сигналів, не пов'язаних безпосередньо з роботою двигуна. ПЗ комплексу MT Pro також забезпечує гнучку опціональну прив'язку початку розгортки до циклів двигуна (по кадровий режим), а крім того, дає змогу аналізувати неперіодичні сигнали (режим самописця) або сигнали, не пов'язані безпосередньо з роботою двигуна (режим осцилографа).
Надійність. Апаратне забезпечення комплексу MT Pro спочатку розроблялося з урахуванням жорстких умов експлуатації на станціях техобслуговування. Присутній багаторівневий захист усіх входів, міститься гальванічна розв'язка ПК від досліджуваних ланцюгів автомобіля.
..
12779 грн
VNCI MDI2
Автомобільний діагностичний інтерфейс VNCI MDI2 GM підтримує протоколи CAN FD і DoIP, і працює так само, як оригінальний GM MDI2. VNCI MDI2 GMs – це чудове альтернативне рішеннядля GM MDI2.
Основні моменти VNCI MDI2:
Підтримка протоколів CAN FD та DOIP
Сумісність з програмним забезпеченням Techline connect (TLC)
Підтримка двигунів GMs. Глобальна архітектура платформи A / B, охоплює автомобілі GM з 1996 року по теперішній час
Підтримка автономного програмного забезпечення GDS2, DPS та Tech2win. Для прямого використання реєстрація не потрібна.
Підтримка SAE J2534 Pass thru ISO2290 протоколу для GMs
Підтримка ECU, PCM, ABS, VTA та інших автомобільних електронних систем програмування та узгодження іммобілайзера
Безкоштовне оновлення прошивки в Інтернеті
Три режими підключення: USB,WIFI, WLAN
Характеристики приладу:
Сумісний з оригінальним драйвером і підтримує будь-яку версію Tech2win, GDS2, RDS, DPS, SPS та іншого автономного програмного забезпечення.
Підтримує найновіше програмне забезпечення Techline connect
Не потрібно змінювати файли або стороннє програмне забезпечення, просто підключіть і працюйте.
..
10475 грн
ULTIMATE Pack
Популярна діагностична програма для автомобілів VAG групи та BMW що працює в тандемі з мобільним пристроєм на базі Android, iOS, Huawei через з'єднання по Bluetooth.
Увага! Станом на 24.10.23 р. діагностика BMW в Україні НЕ ДОСТУПНА!
Список країн, в яких працює діагностика BMW, опублікований на сайті виробника та постійно розширюється!
За допомогою спеціальної програми, ви отримаєте повний доступ до всіх систем вашого авто.
Більш просунута PRO версія приладу має безліч функцій на дилерському рівні, у тому числі адаптацію, скидання блоків керування, тестування та налаштування виходів тощо.
Щоб щоразу не виконувати операції з програмування вручну, можна використовувати готові One-Click-Apps програми, які регулярно оновлюються, отримуючи нові опції.
Особливості автосканера:
виведення інформації про блоки керування
наявність унікальних програм для швидкого управління функціями
зчитування/видалення помилок
пересилання звіту з діагностики через електронну пошту
діагностика АКБ
історія авто, які підключалися до облікового запису пристрою
моніторинг параметрів авто (обороти двигуна, швидкість та ін.)
Увага! Так, як прилад активується під кінцевого споживача, то обміну та поверненню він не підлягає!
Які переваги плану Ultimate та відмінності від PRO?
1. Підписка Ultimate - це усі переваги PRO-плану. Адаптації, кодування та інший інженерний функціонал у Вас під рукою.
2. Відсутність обмежень для користування функціями "One Click". З планом Ultimate не потрібно задумуватися, скільки кредитів потрібно для розблокування "Video in motion". Користуйтеся зручностями без обмежень!
3. Можливість стати конструктором таких функцій. За допомогою програми "Applicator Builder" від OBDeleven Ви самі можете генерувати функції "One Click".
В комплектації Ultimate Pack Ви знайдете прилад Next Gen, підписку Ultimate на 12 місяців (активується автоматично), чохол для носіння сканера, магнітний тримач для телефону.
Придбати OBDeleven ULTIMATE Pack по вигідній ціні можна на нашому сайті!
..
10995 грн
Щуп х6
Вимірювальний щуп на 6 голок (Щуп х6) — спеціальний «змішувальний» щуп, призначений для одночасного підключення до декількох електромагнітних форсунок (у фазованих або попарно-паралельних системах упорскування), первинних чи керуючих ланцюгів індивідуальних котушок запалювання. Це дозволяє здійснювати діагностику одразу кількох каналів, використовуючи лише один вхід осцилографа MT Pro (зазвичай 3-й канал).
Особливості використання:
Для точних вимірювань необхідно додатково заземлити корпус MT Pro, під’єднавши його до кузова автомобіля або до клеми акумулятора (-). Рекомендовані діагностичні середовища:
«Порівняння циліндрів / Форсунки»
«Порівняння циліндрів / Первинна напруга»
Конструкція:
Щуп має 6 гнучких голок діаметром 0,8 мм, виготовлених із спеціальної пружинної сталі, яка одночасно забезпечує міцність і гнучкість. Кожна голка приєднана до сигнального проводу через резистор 10 кОм за схемою «зірка» — усі об’єднані в одну точку та з’єднані з кабелем передачі сигналу.
Ручка щупа виготовлена з термопластичного еластомеру — стійка до дії мастил і пального, зручна у використанні.
Мікрофонний кабель — м’який, еластичний, з якісним екрануванням.
Сигнальні провідники — мідні багатожильні у силіконовій оболонці.
BNC-роз’єм високої якості.
Колірне маркування — червоний (інші кольори доступні опціонально).
Переваги:
Дає змогу під’єднатися одразу до 4–6 форсунок або котушок, не займаючи багато каналів осцилографа.
Підходить для аналізу сигналів без втручання в конструкцію авто.
Забезпечує стабільну передачу сигналу навіть в умовах сильних електромагнітних завад, що часто спостерігаються біля елементів системи запалювання.
Як користуватись:
Оберіть відповідне середовище у програмному забезпеченні MT Pro.
Підключіть щуп х6 до 3-го каналу осцилографа та до «-» керуючих проводів форсунок.
Для визначення порядку роботи циліндрів — використайте додатковий щуп на 1-й циліндр (канал синхронізації).
Забезпечте якісне заземлення корпусу приладу.
Запустіть двигун та дочекайтесь стабільного холостого ходу.
Увімкніть запис сигналу в програмі...
964 грн
MSP312
Тестер компресії для бензинових двигунів TESTER-OK MSP312 оснащений високоякісним манометром, що показує тиск до 300 фунтів на
квадратний дюйм і 20 кг/см².
Застосовується для швидкої і
точної перевірки компресії в циліндрі двигуна.
Інструкція з використання
Запустіть двигун і дайте йому
попрацювати до нормальної робочої температури, і зупиніть його після закінчення роботи, витягніть всі свічки
запалювання;Повністю відкрийте клапан
посланця, під'єднавши манометр до отвору свічки запалювання;При заведеному двигуні
прокрутіть колінчастий вал до 100-150 об/хв 3-5 секунд. Стрілка приладу
поступово підніметься до цифри і зупиниться, вказане значення є тиском
стиснення в циліндрі;Кнопкою обнулити покажчик
приладу;Після вищезазначених кроків
повторіть вимірювання 2-3 рази, щоб підвищити точність вимірювання.Загальний тиск в циліндрі > 0,9 МПа, а тяга <8% (різниця тиску в кожному циліндрі бензинового двигуна не більше, ніж в середньому 8%).
Якщо виміряне значення менше зазначеного, а система впуску повітря в нормі, то
в циліндрі, поршні та головці блоку циліндрів є витоки, можливий знос циліндра,
поршня, клапана, поршневого кільця, абляція та інші несправності. Оскільки
виміряне значення більше заданого, а вихлопна система в нормі, можливі причини
серйозної несправності камери згоряння.
Придбати компресометр TESTER-OK MSP312 можна по вигідній ціні на нашому сайті!
..
1660 грн

-400x400.jpg)
-400x400.jpg)
-400x400.jpg)
-400x400.jpg)
-74x74.jpg)
-74x74.jpg)
-74x74.jpg)
-74x74.jpg)




-200x200.jpg)










-200x200.jpg)










-200x200.jpg)












