Щуп вимірювальний, що закінчується шістьма голками (Щуп х6) для мотор-тестера MT Pro
Вимірювальний щуп на 6 голок (Щуп х6) — спеціальний «змішувальний» щуп, призначений для одночасного підключення до декількох електромагнітних форсунок (у фазованих або попарно-паралельних системах упорскування), первинних чи керуючих ланцюгів індивідуальних котушок запалювання.
Це дозволяє здійснювати діагностику одразу кількох каналів, використовуючи лише один вхід осцилографа MT Pro (зазвичай 3-й канал).
Особливості використання:
Для точних вимірювань необхідно додатково заземлити корпус MT Pro, під’єднавши його до кузова автомобіля або до клеми акумулятора (-). Рекомендовані діагностичні середовища:
-
«Порівняння циліндрів / Форсунки»
-
«Порівняння циліндрів / Первинна напруга»
Конструкція:
Щуп має 6 гнучких голок діаметром 0,8 мм, виготовлених із спеціальної пружинної сталі, яка одночасно забезпечує міцність і гнучкість. Кожна голка приєднана до сигнального проводу через резистор 10 кОм за схемою «зірка» — усі об’єднані в одну точку та з’єднані з кабелем передачі сигналу.
-
Ручка щупа виготовлена з термопластичного еластомеру — стійка до дії мастил і пального, зручна у використанні.
-
Мікрофонний кабель — м’який, еластичний, з якісним екрануванням.
-
Сигнальні провідники — мідні багатожильні у силіконовій оболонці.
-
BNC-роз’єм високої якості.
-
Колірне маркування — червоний (інші кольори доступні опціонально).
Переваги:
-
Дає змогу під’єднатися одразу до 4–6 форсунок або котушок, не займаючи багато каналів осцилографа.
-
Підходить для аналізу сигналів без втручання в конструкцію авто.
-
Забезпечує стабільну передачу сигналу навіть в умовах сильних електромагнітних завад, що часто спостерігаються біля елементів системи запалювання.
Як користуватись:
-
Оберіть відповідне середовище у програмному забезпеченні MT Pro.
-
Підключіть щуп х6 до 3-го каналу осцилографа та до «-» керуючих проводів форсунок.
-
Для визначення порядку роботи циліндрів — використайте додатковий щуп на 1-й циліндр (канал синхронізації).
-
Забезпечте якісне заземлення корпусу приладу.
-
Запустіть двигун та дочекайтесь стабільного холостого ходу.
-
Увімкніть запис сигналу в програмі.

-400x400.jpg)
-400x400.jpg)
-400x400.jpg)
-400x400.jpg)
-400x400.jpg)
-400x400.jpg)
-400x400.jpg)
-74x74.jpg)
-74x74.jpg)
-74x74.jpg)
-74x74.jpg)
-74x74.jpg)
-74x74.jpg)
-74x74.jpg)









