Щуп вимірювальний, що закінчується шістьма голками (Щуп х6) для мотор-тестера MT Pro

В наявності
0
Код товару: Щуп х6
Артикул: 14530
964 грн
Скорочений опис
Вимірювальний щуп на 6 голок (Щуп х6) — спеціальний «змішувальний» щуп, призначений для одночасного підключення до декількох електромагнітних форсунок (у фазованих або попарно-паралельних системах упорскування), первинни... Читати далі...
Загальні характеристики
Тип підключення: BNC роз'єм Всі характеристики

Вимірювальний щуп на 6 голок (Щуп х6) — спеціальний «змішувальний» щуп, призначений для одночасного підключення до декількох електромагнітних форсунок (у фазованих або попарно-паралельних системах упорскування), первинних чи керуючих ланцюгів індивідуальних котушок запалювання.

Це дозволяє здійснювати діагностику одразу кількох каналів, використовуючи лише один вхід осцилографа MT Pro (зазвичай 3-й канал).


Особливості використання:

Для точних вимірювань необхідно додатково заземлити корпус MT Pro, під’єднавши його до кузова автомобіля або до клеми акумулятора (-). Рекомендовані діагностичні середовища:

  • «Порівняння циліндрів / Форсунки»

  • «Порівняння циліндрів / Первинна напруга»


Конструкція:

Щуп має 6 гнучких голок діаметром 0,8 мм, виготовлених із спеціальної пружинної сталі, яка одночасно забезпечує міцність і гнучкість. Кожна голка приєднана до сигнального проводу через резистор 10 кОм за схемою «зірка» — усі об’єднані в одну точку та з’єднані з кабелем передачі сигналу.

  • Ручка щупа виготовлена з термопластичного еластомеру — стійка до дії мастил і пального, зручна у використанні.

  • Мікрофонний кабель — м’який, еластичний, з якісним екрануванням.

  • Сигнальні провідники — мідні багатожильні у силіконовій оболонці.

  • BNC-роз’єм високої якості.

  • Колірне маркування — червоний (інші кольори доступні опціонально).




Переваги:

  • Дає змогу під’єднатися одразу до 4–6 форсунок або котушок, не займаючи багато каналів осцилографа.

  • Підходить для аналізу сигналів без втручання в конструкцію авто.

  • Забезпечує стабільну передачу сигналу навіть в умовах сильних електромагнітних завад, що часто спостерігаються біля елементів системи запалювання.


Як користуватись:

  1. Оберіть відповідне середовище у програмному забезпеченні MT Pro.

  2. Підключіть щуп х6 до 3-го каналу осцилографа та до «-» керуючих проводів форсунок.

  3. Для визначення порядку роботи циліндрів — використайте додатковий щуп на 1-й циліндр (канал синхронізації).

  4. Забезпечте якісне заземлення корпусу приладу.

  5. Запустіть двигун та дочекайтесь стабільного холостого ходу.

  6. Увімкніть запис сигналу в програмі.

Тип підключення: BNC роз'єм
Написати відгук
Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
Рекомендовані товари
Нещодавно переглянуті