Щуп, що закінчується гнучкою голкою без загального проводу (Щуп голка) для мотор-тестерів MT Pro

В наявності
0
Код товару: Щуп голка
Артикул: 14283
336 грн
Скорочений опис
Щуп-голка призначений для вимірювання напруги в різних електричних системах автомобіля. Він дозволяє підключатися до широкого спектра компонентів, таких як датчики, роз'єми електронних блоків, форсунки або ланцюги перв... Читати далі...
Загальні характеристики
Тип підключення: BNC роз'єм Всі характеристики

Щуп-голка призначений для вимірювання напруги в різних електричних системах автомобіля. Він дозволяє підключатися до широкого спектра компонентів, таких як датчики, роз'єми електронних блоків, форсунки або ланцюги первинного запалювання. Підключення здійснюється до будь-якого каналу пристрою MT Pro.

Для правильного проведення вимірювань з використанням щупа необхідно додатково з'єднати корпус MT Pro (екран роз'єму BNC, гачок або гвинт заземлення) із загальною масою автомобіля – кузовом або мінусовою клемою акумулятора. Це забезпечує надійне підключення до загальної "землі".

Щуп виготовлений у вигляді голки діаметром 0.8 мм, зробленої зі спеціальної пружинної сталі. Матеріал забезпечує високу міцність і гнучкість виробу. Голка припаяна до друкованої плати, до якої підключений мікрофонний кабель. За необхідності голку можна зігнути, наприклад, під кутом 45° до її осі.

Для надійності місце з'єднання залито термопластичним еластомером, який є стійким до впливу бензину та масла. Він також виконує роль м'якої ручки для зручного використання щупа.





Інші конструктивні особливості:

  • Роз'єм BNC: висока якість, що забезпечує стабільність підключення.
  • Кабель: м'який мікрофонний кабель із щільним екрануванням, виготовлений із тонких скручених мідних жил. Це забезпечує стійкість до перешкод та довговічність навіть за багаторазових вигинів.


Доступні кольори маркування: червоний, синій, зелений.


Захист від перешкод

Щуп має конструкцію, яка забезпечує високу перешкодозахищеність навіть у складних умовах електромагнітних завад, що створюються системою запалювання автомобіля. Екранування кабелю виконане практично по всій довжині щупа, за винятком місця пайки голки. Це дозволяє досягти максимальної стійкості до перешкод.


Використання без загального проводу

На практиці зазвичай перед початком вимірювань корпус MT Pro підключають до кузова автомобіля окремим проводом через гвинт заземлення. У таких випадках загальний провід щупа стає зайвим і лише заважає під час роботи. Щоб спростити вимірювання та знизити вартість виробу, було розроблено версію щупа без підключення загального проводу.

Тип підключення: BNC роз'єм

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.

Теги: Щуп, що закінчується гнучкою голкою без загального проводу (Щуп голка) для мотор-тестерів MT Pro, MT Pro, Щуп голка для мт про, мт про