Щуп, що закінчується гнучкою голкою із загальним проводом (Щуп г-п) для мотор-тестерів MT Pro

В наявності
0
Код товару: Щуп г-п
Артикул: 14284
420 грн
Скорочений опис
Щуп-голка призначений для вимірювання напруги в різних електричних системах автомобіля. Він дозволяє підключатися до широкого спектра компонентів, таких як датчики, роз'єми електронних блоків, форсунки або ланцюги перв... Читати далі...
Загальні характеристики
Тип підключення: BNC роз'єм Всі характеристики

Щуп-голка призначений для вимірювання напруги в різних електричних системах автомобіля. Він дозволяє підключатися до широкого спектра компонентів, таких як датчики, роз'єми електронних блоків, форсунки або ланцюги первинного запалювання. Підключення здійснюється до будь-якого каналу пристрою MT Pro.

Для правильного проведення вимірювань з використанням щупа необхідно додатково з'єднати корпус MT Pro (екран роз'єму BNC, гачок або гвинт заземлення) із загальною масою автомобіля – кузовом або мінусовою клемою акумулятора. Це забезпечує надійне підключення до загальної "землі".

Щуп виготовлений у вигляді голки діаметром 0.8 мм, зробленої зі спеціальної пружинної сталі. Матеріал забезпечує високу міцність і гнучкість виробу. Голка припаяна до друкованої плати, до якої підключений мікрофонний кабель. За необхідності голку можна зігнути, наприклад, під кутом 45° до її осі.

Для надійності місце з'єднання залито термопластичним еластомером, який є стійким до впливу бензину та масла. Він також виконує роль м'якої ручки для зручного використання щупа.






Інші конструктивні особливості:

  • Роз'єм BNC: висока якість, що забезпечує стабільність підключення.
  • Кабель: м'який мікрофонний кабель із щільним екрануванням, виготовлений із тонких скручених мідних жил. Це забезпечує стійкість до перешкод та довговічність навіть за багаторазових вигинів.
  • Загальний провід: виконаний із багатожильного мідного дроту з гнучкою силіконовою ізоляцією. На його кінці розташований стандартний штекер типу "банан" Ø 4 мм із повною ізоляцією. Штекер фіксується на кабелі за допомогою спеціального утримувача.


Доступні кольори маркування: червоний, синій, зелений.


Захист від перешкод

Щуп має конструкцію, яка забезпечує високу перешкодозахищеність навіть у складних умовах електромагнітних завад, що створюються системою запалювання автомобіля. Екранування кабелю виконане практично по всій довжині щупа, за винятком місця пайки голки. Це дозволяє досягти максимальної стійкості до перешкод.


Важливі зауваження

  1. Підключення загальної маси: Усі загальні проводи та гачок, якщо він не ізольований, повинні бути підключені до однієї точки загальної маси – наприклад, до кузова автомобіля або до мінусової клеми акумулятора.
  2. Уникайте кількох точок підключення: Заборонено підключати один загальний провід до кузова автомобіля, а інший – до клеми акумулятора. Це може спричинити протікання значного струму через корпус MT Pro через потенціальну різницю між кузовом і акумулятором, наприклад, через окислення клем.
Тип підключення: BNC роз'єм

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.

Теги: Щуп, що закінчується гнучкою голкою із загальним проводом (Щуп г-п) для мотор-тестерів MT Pro, MT Pro, Щуп голка для мт про, мт про