Щуп вимірювальний, що закінчується чотирма голками (Щуп х4) для мотор-тестера MT Pro
Нова Пошта: Доставка до відділення або поштомату.
Укрпошта: Доставка до відділення або кур'єром по Україні.
Кур'єр: Доставка прямо додому по всій Україні.
Готівкою: Оплата при отриманні у відділенні пошти.
Карткою: VISA / MasterCard через LiqPay на сайті.
Частинами: Вкажіть у коментарі, якщо бажаєте оплату частинами від Mono.
Безготівково: За запитом надаємо рахунок для оплати.
Щуп змішувач дає змогу одночасно під'єднатися до електромагнітних форсунок (фазована і попарно-паралельна системи впорскування пального), первинного кола або керуючого кола індивідуальних котушок запалювання, використовуючи водночас тільки один канал MT Pro, який зазвичай під'єднується до 3-го каналу.
Для проведення вимірювань необхідно додатково з'єднати корпус MT Pro (екран BNC роз'єму, гачок, гвинт заземлення) з кузовом автомобіля або клемою АКБ-, тобто забезпечити з'єднання загальної маси. Рекомендовані робочі оточення: [Порівняння циліндрів / Форсунки] і [Порівняння циліндрів / Первинна напруга].
Щуп складається з голок Ø 0.8 мм, виготовлених зі спеціальної пружинної сталі (міцна та гнучка), які за схемою «зірка» через сигнальні дроти та резистори 10 КОм з'єднуються в одній точці із сигнальним проводом мікрофонного кабелю. Для надійності з'єднання проводів розпаяно на друкованих платах і залито термопластичним еластомером, що являє собою м'яку рукоятку щупа.
Використовується якісний BNC роз'єм, м'який мікрофонний кабель зі щільним екранувальним обплетенням і тонкими щільно скрученими мідними жилами, що забезпечує високу захищеність від перешкод і стійкість до багаторазових вигинів. Сигнальні дроти щупа виконано з мідного багатожильного дроту в силіконовій ізоляції (дуже гнучкий). Доступні кольори маркування: червоний.

Експлуатація
- Виберіть робоче оточення, наприклад [Порівняння циліндрів / Форсунки].
- Підключіть Щуп х4 до 3-го каналу і клеми «-» (керуючий вивід) кожної форсунки
- За необхідності ідентифікації циліндрів, підключіть додатковий щуп до каналу синхронізації та клеми «-» форсунки 1-го циліндра.
- Додатково з'єднайте корпус MT Pro з кузовом автомобіля або клемою АКБ-
- Запустіть двигун, бажано дочекатися стійкого холостого ходу
- Запустіть запис сигналу, натиснувши на кнопку Пуск

-400x400.jpg)
-400x400.jpg)
-400x400.jpg)
-400x400.jpg)
-400x400.jpg)
-400x400.jpg)
-74x74.jpg)
-74x74.jpg)
-74x74.jpg)
-74x74.jpg)
-74x74.jpg)
-74x74.jpg)






