Встановлення ПЗ PETKA - керівництво по ремонту, діагностиці, каталог запчастин
В наявності
Код товару: PETKA
Артикул: 14464
600 грн
Скорочений опис
Цифровий каталог PETKA містить вичерпну інформацію про оригінальні запасні частини та аксесуари для транспортних засобів концерну VAG: Volkswagen, Audi, Skoda, Seat та Porsche, включно з мікроавтобусами. Інструмент стане...
Читати далі...
Загальні характеристики
Цифровий каталог PETKA містить вичерпну інформацію про оригінальні запасні частини та аксесуари для транспортних засобів концерну VAG: Volkswagen, Audi, Skoda, Seat та Porsche, включно з мікроавтобусами. Інструмент стане незамінним помічником як для майстрів СТО, так і для менеджерів із запчастин.
Основні функції:
- Інтегрований генератор VIN-коду — швидкий пошук потрібної запчастини за ідентифікатором авто
- Bстановлені оновлення дійсні назавжди і більше не закінчуються
- Інструмент для оновлення цін онлайн — синхронізація з реальними ринковими умовами
- Інтерактивний перегляд запчастин — як локально, так і в режимі онлайн
- Підтримка 3D-візуалізації — покращений перегляд деталей у просторовому форматі
Системні вимоги:
- ОС: Windows 10 / Windows 8.1 /Windows 7
- Процессор: Багатоядерний процессор серії Intel або вище, Xeon або еквівалент AMD
- Оперативна пам'ять: 4 ГБ (рекомендується 8 ГБ або більше)
- Вільне місце на жорсткому диску: рекомендується 30 ГБ або більше
Основні параметри
Гарантія на ПЗ
24 години
Рекомендовані товари
Rheingold
BMW ISTA-D (Rheingold 3.47.10) + INPA 5.0.2 для діагностики BMW E-series за допомогою адаптера K+DCA..
800 грн
SDP3
Програма використовується для пошуку та усунення несправностей вантажних автомобілів та автобусів ма..
1000 грн
E-Sys
BMW E-Sys – використовується в кодуванні та програмуванні електронних блоків авто BMW нових сер..
800 грн
Енциклопедія автодіагноста
Велика енциклопеція для автоелектриків включає в себе
матеріали, які стануть в нагоді кожному автое..
1000 грн
Cummins Insite
Cummins Insite забезпечує діагностику двигуна та відображає електронну інформацію про його роботу на..
1500 грн
Нещодавно переглянуті
Щуп голка
Щуп-голка призначений для вимірювання напруги в різних електричних системах автомобіля. Він дозволяє підключатися до широкого спектра компонентів, таких як датчики, роз'єми електронних блоків, форсунки або ланцюги первинного запалювання. Підключення здійснюється до будь-якого каналу пристрою MT Pro.
Для правильного проведення вимірювань з використанням щупа необхідно додатково з'єднати корпус MT Pro (екран роз'єму BNC, гачок або гвинт заземлення) із загальною масою автомобіля – кузовом або мінусовою клемою акумулятора. Це забезпечує надійне підключення до загальної "землі".
Щуп виготовлений у вигляді голки діаметром 0.8 мм, зробленої зі спеціальної пружинної сталі. Матеріал забезпечує високу міцність і гнучкість виробу. Голка припаяна до друкованої плати, до якої підключений мікрофонний кабель. За необхідності голку можна зігнути, наприклад, під кутом 45° до її осі.
Для надійності місце з'єднання залито термопластичним еластомером, який є стійким до впливу бензину та масла. Він також виконує роль м'якої ручки для зручного використання щупа.
Інші конструктивні особливості:
Роз'єм BNC: висока якість, що забезпечує стабільність підключення.
Кабель: м'який мікрофонний кабель із щільним екрануванням, виготовлений із тонких скручених мідних жил. Це забезпечує стійкість до перешкод та довговічність навіть за багаторазових вигинів.
Доступні кольори маркування: червоний, синій, зелений.
Захист від перешкод
Щуп має конструкцію, яка забезпечує високу перешкодозахищеність навіть у складних умовах електромагнітних завад, що створюються системою запалювання автомобіля. Екранування кабелю виконане практично по всій довжині щупа, за винятком місця пайки голки. Це дозволяє досягти максимальної стійкості до перешкод.
Використання без загального проводу
На практиці зазвичай перед початком вимірювань корпус MT Pro підключають до кузова автомобіля окремим проводом через гвинт заземлення. У таких випадках загальний провід щупа стає зайвим і лише заважає під час роботи. Щоб спростити вимірювання та знизити вартість виробу, було розроблено версію щупа без підключення загального проводу.
..
335 грн
датчик CX1
Датчик призначений для синхронізації по першому циліндру, або обраному у програмі. Зазвичай його підключають до високовольтного проводу першого циліндра та 9-го каналу (зелене маркування на датчику відповідає зеленому фону 9-го каналу). Цей датчик використовується як для класичних систем запалювання (Conventional Ignition System), так і для безконтактних систем запалювання (Distributorless Ignition System, DIS).
Датчик виконаний у формі "прищіпки", що дозволяє легко встановлювати його на високовольтний провід однією рукою. Корпус виготовлений із міцного пластику, стійкого до впливу бензину та мастила, товщина стінки становить 2,5 мм. Датчик є розбірним і ремонтопридатним, що збільшує термін його служби. У конструкції використовується якісний роз'єм BNC, м'який мікрофонний кабель із щільним екрануванням і тонкими скрученими мідними жилами. Така конфігурація забезпечує високу стійкість до електромагнітних перешкод і довговічність навіть при багаторазових вигинах.
Інструкція з експлуатації
Виберіть робоче середовище в програмі, наприклад, [Вторинна напруга / Класична система].
Підключіть датчик Cx1 до 9-го каналу (канал синхронізації) та високовольтного проводу першого циліндра. За потреби підключіть додатковий датчик Cx.
Увімкніть двигун і дочекайтеся стабільного холостого ходу.
Розпочніть запис сигналу, натиснувши кнопку "Пуск".
Особливості та переваги
Зручна конструкція у вигляді "прищіпки" для легкого підключення.
Міцний корпус із бензо- та маслостійкого пластику.
Висока перешкодозахищеність завдяки якісним матеріалам кабелю та роз’єму.
Ремонтопридатна конструкція для тривалого використання.
Сумісність із різними системами запалювання.
..
503 грн
BMW FEM/BDC
GODIAG BMW FEM/BDC Test Platform - це спеціальний пристрій, розроблений для слюсарів BMW, інженерів з технічного обслуговування та інженерів з програмування FEM/BDC.
Може працювати з Xhorse VVDI2/Key Tool Plus Pad, Autel IM608, CGDI BMW тощо.
Є підтримка FEM/BDC BMW F20 F30 F35 X5 X6 I3
Можливості тестової платформи для програмування Godiag FEM / BDC:
Надає слюсарям просте та зручне підключення до системи іммобілайзерів FEM/BDC.
Виконання тесту синхронізації для запрограмованого FEM / BDC та ключа
Забезпечення тестових можливостей для інженерів, які професійно переробляють FEM/BDC.
Допомога інженерам з технічного обслуговування автомобілів в перевірці правильності синхронізації FEM/BDC та ключа.
Надання професійним інженерам можливісті підключення модулів FEM BDC та інструменту.
Особливості:
1. Працюючи разом з Godiag GT100 та xhorse vvdi 2 / bmw vvdi bim tool / Autel im608 тощо, тестова платформа Godiag FEM / BDC може програмувати новий ключ, додавати новий ключ та замінювати модуль ECU FEM / BDC.
2. Дозволяється підключити цю тестову платформу до модуля FEM / BDC, щоб перевірити, чи може вона взаємодіяти або чи є якісь несправності.
3. Використовується для зчитування та резервного копіювання даних після попередньої обробки, використовується для заміни модуля іммобілайзера FEM / BDC
4. Перед встановленням модуля FEM / BDC назад в автомобіль, його можна використовувати для перевірки синхронізації запрограмованого ключа з FEM / BDC.
5. Тестова платформа Godiag FEM / BDC може допомогти розширити бізнес для інженерів, які мають навички програмування ключів FEM / BDC.
Якщо автовласник загубив ключ, він може зняти модуль FEM/BDC і відповідний ECU, а потім відправити їх до слюсаря для програмування нового ключа, а також виконати тест синхронізації запрограмованого ключа і FEM/BDC.
6. Пошук та усунення несправностей - коли ключ не може завести автомобіль, ця тестова платформа може бути використана, щоб точно визначити, чи це викликано невідповідністю між FEM / BDC і ключем.
7. Пристрій використовує спеціальний швидкий роз'єм OEM FEM / BDC, який робить з'єднання простішим, зручнішим і надійнішим. Він не буде згинати комунікаційний штифт модуля FEM / BDC.
GODIAG BMW FEM/BDC можна по хорошій ціні замовити в нашому інтернет магазині
..
3095 грн
ThinkEasy
Професійний тестер АКБ від THINKCAR для роботи з
дванадцятивольтовими автомобільними акумуляторами від 100 до 2000 CCA,
включаючи залиті, AGM, спіральні AGM та гелеві АКБ.Забезпечує загальний аналіз стану батарей і допомагає вам
дізнатися про їхній стан заздалегідь до закінчення терміну експлуатації. THINKEASY
підтримує тести стану акумулятора, тести системи прокручування, тести системи
зарядки і дозволяє вести журнал тестів.Прилад дозволяє тестувати батареї як в автомобілі, так і
поза ним, і навіть перевіряти розряджені батареї. Просто підключіть затискачі
тестера до акумулятора, після чого він увімкнеться, і ви будете готові до
тестування та аналізу акумулятора. THINKEASY показує основні параметри акумулятора, такі як
напруга, внутрішній опір, здатність до холодного пуску, стан здоров'я
акумулятора і рівень заряду. Прилад підключається по Bluetooth 5.0 до мобільних пристроїв
на базі ОС Android або iOS та працює через додаток Thinkdiag+ та Thinkdiag
відповідно.Інтерфейс меню підтримує англійську, іспанську, німецьку,
російську, італійську, французьку та португальську мови.Тестер може використовуватись в тандемі з приладами
THINKTOOL MAX, MASTER X, TWAND 900.Основні переваги:Тест стану акумулятораТест стану заряду та запис тестуПортативний дизайнРезультат тесту: SOH, SOC, значення CCA, номінал CCA,
напруга, внутрішній опір тощо.Забезпечує надійні результати за лічені секунди з точністю
до 99,9%.Відображає рекомендації на основі результатів тесту (добре,
зарядити, замінити)Безпосередньо виявляє погані елементи, щоб знати, чи
потрібна нова батареяЗахист від зміни полярності при підключенні..
2995 грн
MT Pro (Повний 3)
За допомогою осцилографа MT Pro здійснюють безрозбірну діагностику автомобільних ДВЗ, включно з системою запалювання, подачі пального, газорозподілу, живлення тощо.
Комплект Повний 3 включає: MT Pro - осцилограф,(Cx1) - високовольтний ємнісний датчик першого циліндра,(Cx) - високовольтний ємнісний датчик,(DIS-6) - комплект ВВ ємнісних датчиків, (Lx1) - високовольтний індуктивний датчик першого циліндра,(Lx6) - високовольтний індуктивний датчик,(ДР) - датчик розрідження,(Щуп голка) - щуп, що закінчується гнучкою голкою без загального проводу,(Щуп б-б) - щуп вимірювальний, що закінчується двома штекерами типу банан,(Щуп х6) - щуп вимірювальний, що закінчується шістьма голками,(ПРИГ) - пробник-голка на гнучкій пружині,(КрокS) - затискач типу крокодил, маленький Це універсальний вимірювальний прилад, не прив'язаний до будь-якої конкретної марки або моделі автомобіля, і дозволяє проводити діагностику всіх марок і моделей.
Прилад практично завжди забезпечує можливість безпосереднього під'єднання датчиків і щупів до відповідних електричних ланцюгів автомобіля, без необхідності використання додаткових адаптерів, дільників тощо.
Особливості та переваги
Універсальність. MT Pro можна застосовувати як в діагностиці електричних систем авто, так і в роботі з різноманітною автомобільною електронікою (магнітоли, сигналізація і т.д.). Входи осцилографа є універсальними, та не підв’язані до якихось конкретних датчиків. Якщо якийсь з виходів зламається, його зможе замінити будь-який з інших. Вхідний діапазон усіх каналів повністю перекриває всі можливі значення амплітуд «автомобільних» сигналів, завдяки чому прилад безпосередньо під'єднується (без додаткових перехідників і зовнішніх дільників) до будь-яких ланцюгів автомобіля (за винятком вторинного ланцюга). У більшості спеціалізованих мотор-тестерів функції входів чітко розподілені як на програмному, так і на апаратному рівні, що в разі необхідності реєстрації «не стандартного» сигналу, змушує використовувати додаткові адаптери або дільники через наявність вхідних фільтрів, обмеження вхідного діапазону тощо.
Гнучкий функціонал. ПЗ пристрою дозволяє застосовувати його в якості осцилографа або самописця, а також вузькоспеціалізованого мотор-тестера. Програмне забезпечення багатьох мотор тестерів жорстко прив'язує початок розгортки до циклів двигуна, тим самим обмежуючи можливості з аналізу неперіодичних сигналів або сигналів, не пов'язаних безпосередньо з роботою двигуна. ПЗ комплексу MT Pro також забезпечує гнучку опціональну прив'язку початку розгортки до циклів двигуна (по кадровий режим), а крім того, дає змогу аналізувати неперіодичні сигнали (режим самописця) або сигнали, не пов'язані безпосередньо з роботою двигуна (режим осцилографа).
Надійність. Апаратне забезпечення комплексу MT Pro спочатку розроблялося з урахуванням жорстких умов експлуатації на станціях техобслуговування. Присутній багаторівневий захист усіх входів, міститься гальванічна розв'язка ПК від досліджуваних ланцюгів автомобіля.
..
17682 грн










![Установка Scania SDP3 2.61.1.5 [2023-2024] Установка Scania SDP3 2.61.1.5 [2023-2024]](https://prodiag.com.ua/image/cache/catalog/image23/sdp3/SDP3_1-200x200.jpg)

-200x200.jpg)





