Затискач типу крокодил маленький (КрокS) для мотор-тестера MT Pro
В наявності
Код товару: КрокS
Артикул: 14300
59 грн
Скорочений опис
Використовується зі щупами Щуп і-п і Щуп б-б, для під'єднання щупа до невеликих відкритих контактів електрообладнання або елементів кузова автомобіля, для забезпечення загальної маси.
 ...
Читати далі...
Використовується зі щупами Щуп і-п і Щуп б-б, для під'єднання щупа до невеликих відкритих контактів електрообладнання або елементів кузова автомобіля, для забезпечення загальної маси.

Затискач повністю ізольований. Виготовлений з якісного пластику. Контакти покриті нікелем. Приєднується до щупів через гніздо типу «банан» Ø 4 мм.
Доступні кольори: червоний, чорний.
Нещодавно переглянуті
MS906S+AL329+Haynes Pro
Autel MaxiSys MS906S - мультимарочний діагностичний сканерПрофесійний мультимарочний автосканер для повної діагностики всіх систем, що являє собою спеціальну версію, створену для ринку СНД. Прилад має інтуїтивно зрозумілий адаптований інтерфейс із високоякісним технічним перекладом.З найважливіших переваг варто виділити збільшену на 30% продуктивність, 89 марок автомобілів у базі, 37 спеціальних функцій та 3 роки безкоштовних оновлень.З інших особливостей відзначимо розширену підтримку автомобілів китайських виробників (Chery, Geely, Exeed, Haval тощо) з функціями читання і стирання помилок, активаціями, спецфункціями, функціями ADAS, тест-блоками, а також опцію онлайн-звітів для приймання та видачі.Також доступний передплачений доступ до системи Security Gateway (SGW): Hyundai/KIA SGW, Renault Group (Renault, Nissan, Dacia), FCA SGW (Fiat, Chrysler). У розробці Volkswagen Group SGW (VW, AUDI, SKODA, SEAT), Mercedes Benz SGW. Основний функціонал Autel MaxiSYS MS906S:Робота з легковими авто і малим комерційним транспортом з Європи, США, Азії та СНДАктивація виконавчих механізмівБазова діагностика систем (тест-блоки, параметри, помилки, активація, адаптація)Спеціальні та сервісні функціїФункції відеоендоскопа та осцилографа (опціонально)Можливість передавати діагностичні звіти клієнтам через AUTEL CLOUD REPORTРобота з системами енергозабезпечення (BAS (BT506))Підтримка доступу до SGWСпеціальні функції охоплюють: скидання індикатора оливи, TPMS, EPB, BMS, SAS, флорсунки, дросельна заслінка, підвіска, ключі ІММО, вікна\двері\дах, скидання налаштувань подушок безпеки, FRM, одометр, зчеплення, фари, скидання блоку керування і т. д. Технічні характеристики:ОС: AndroidTM 4.4.2, KitKatПроцесор: Samsung Exynos T5260 (чотирьохядерний ARM Cortex-A7 1,3 ГГц + двоядерний ARM Cortex-A15 1,7 ГГц)Пам'ять ОЗП/ПЗП: 4/64 ГбДисплей: 8", сенсорний (1024 x 768)Тип підключення: Wi-Fi, USB: 2.0, Mini USB 2.0, Bluetooth 2.1, HDMI 1.4a, карта пам'яті SD (до 32 ГБ)Камера: задня, 8 мегапікселівЖивлення: літій-полімерний акумулятор, 10 000 мАг, 3,7 В.Споживана потужність: 5 ВтВхідна напруга: 12 В (9-35 В)Підтримувані автомобільні протоколи: ISO 9142-2, ISO 14230-2, ISO 15765-4, K-Line, L-Line, Flashing Code, SAE-J1850 VPW, SAE-J1850 PWM, CAN ISO 11898, Highspeed, Middlespeed, Lowspeed і Singlewire CAN, GM UART, UART Echo Byte Protocol, Honda Diag-H Protocol, TP 2.0, TP 1.6, SAE J1939, SAE J1708, Fault-Tolerant CAN...Autel Autolink AL329, OBD II - сканер діагностичнийAutel AutoLink AL329 є вдосконаленою версією відомого авто сканера AL319. Даний професійний девайс виконує ідентифікацію авто, читає та видаляє помилкові коди та виконує оперативну діагностику двигуна.Характеристики:діагностування різних систем мотора та підтвердження виконаних операцій з ремонту завдяки One-Click I/M Readiness Key технологіївиявлення та ліквідація помилок великої кількості авто (з 1996 р. починаючи)наявність екранчика та динаміка для комфортної роботиІнші функції:швидкий запуск та роботаPCM показання (LIVE DATA)робота з DTC помилками (U1, P3, P1 та P3, Р2, P0, U0 маркування)інформація про стоп-кадр за даними мережі (FREEZE FRAME)Monitor status - інформація про системні моніториMIL, CHECK ENGINE - оперативно з'ясовує, через що включається індикатор, відключає його, очищає помилки.Haynes Pro являє собою спеціальну базу даних, що містить різні електросхеми, технічні дані, етапи перевірки, розміщення компонентів, схеми роз'ємів з номерами контактів та іншу технічну інформацію щодо технічного обслуговування, ремонту та діагностики автомобілів.Функціонал Haynes Pro:Містить розшифровки кодів несправностей і можливі причини їх виникненняНаявність покрокових інструкцій з перевірки електронних компонентів (датчиків: еталонні осцилограми, номінальні опорні значення, способи підключення вимірювальних приладів; виконавчих механізмів: місця підключення вимірювальних приладів, принципи роботи вузлів, опорні значення, етапи перевірки)Розташування запобіжників, реле, точок заземлення в авто, блоків управління, компонентів, а також зображення компонентівІнтелектуальні кольорові електросхемиСхеми роз'ємів блоків, на яких вказані номери контактів, які слід перевірятиВаріанти усунення несправностей у разі відхилень від номінальних значень..
66568 грн
MT Pro (Повний 1)
За допомогою осцилографа MT Pro здійснюють безрозбірну діагностику автомобільних ДВЗ, включно з системою запалювання, подачі пального, газорозподілу, живлення тощо.
Комплект Повний 1 включає: MT Pro - осцилограф,(Cx1) - високовольтний ємнісний датчик першого циліндра,(Cx) - високовольтний ємнісний датчик,(DIS-6) - комплект ВВ ємнісних датчиків, (ДР) - датчик розрідження,(Щуп голка) - щуп, що закінчується гнучкою голкою без загального проводу,(Щуп б-б) - щуп вимірювальний, що закінчується двома штекерами типу банан,(ПРИГ) - пробник-голка на гнучкій пружині(КрокS) - затискач типу крокодил, маленький Це універсальний вимірювальний прилад, не прив'язаний до будь-якої конкретної марки або моделі автомобіля, і дозволяє проводити діагностику всіх марок і моделей.
Прилад практично завжди забезпечує можливість безпосереднього під'єднання датчиків і щупів до відповідних електричних ланцюгів автомобіля, без необхідності використання додаткових адаптерів, дільників тощо.
Особливості та переваги
Універсальність. MT Pro можна застосовувати як в діагностиці електричних систем авто, так і в роботі з різноманітною автомобільною електронікою (магнітоли, сигналізація і т.д.). Входи осцилографа є універсальними, та не підв’язані до якихось конкретних датчиків. Якщо якийсь з виходів зламається, його зможе замінити будь-який з інших. Вхідний діапазон усіх каналів повністю перекриває всі можливі значення амплітуд «автомобільних» сигналів, завдяки чому прилад безпосередньо під'єднується (без додаткових перехідників і зовнішніх дільників) до будь-яких ланцюгів автомобіля (за винятком вторинного ланцюга). У більшості спеціалізованих мотор-тестерів функції входів чітко розподілені як на програмному, так і на апаратному рівні, що в разі необхідності реєстрації «не стандартного» сигналу, змушує використовувати додаткові адаптери або дільники через наявність вхідних фільтрів, обмеження вхідного діапазону тощо.
Гнучкий функціонал. ПЗ пристрою дозволяє застосовувати його в якості осцилографа або самописця, а також вузькоспеціалізованого мотор-тестера. Програмне забезпечення багатьох мотор тестерів жорстко прив'язує початок розгортки до циклів двигуна, тим самим обмежуючи можливості з аналізу неперіодичних сигналів або сигналів, не пов'язаних безпосередньо з роботою двигуна. ПЗ комплексу MT Pro також забезпечує гнучку опціональну прив'язку початку розгортки до циклів двигуна (по кадровий режим), а крім того, дає змогу аналізувати неперіодичні сигнали (режим самописця) або сигнали, не пов'язані безпосередньо з роботою двигуна (режим осцилографа).
Надійність. Апаратне забезпечення комплексу MT Pro спочатку розроблялося з урахуванням жорстких умов експлуатації на станціях техобслуговування. Присутній багаторівневий захист усіх входів, міститься гальванічна розв'язка ПК від досліджуваних ланцюгів автомобіля.
..
14755 грн
MT Pro (Базовий 1)
За допомогою осцилографа MT Pro здійснюють безрозбірну діагностику автомобільних ДВЗ, включно з системою запалювання, подачі пального, газорозподілу, живлення тощо.
Комплект Базовий 1 включає: MT Pro - осцилограф,(Cx1) - високовольтний ємнісний датчик першого циліндра,(Cx) - високовольтний ємнісний датчик,(DIS-4) - комплект ВВ ємнісних датчиків,(ДР) - датчик розрідження,(Щуп голка) - щуп, що закінчується гнучкою голкою без загального проводу.Це універсальний вимірювальний прилад, не прив'язаний до будь-якої конкретної марки або моделі автомобіля, і дозволяє проводити діагностику всіх марок і моделей.
Прилад практично завжди забезпечує можливість безпосереднього під'єднання датчиків і щупів до відповідних електричних ланцюгів автомобіля, без необхідності використання додаткових адаптерів, дільників тощо.
Особливості та переваги
Універсальність. MT Pro можна застосовувати як в діагностиці електричних систем авто, так і в роботі з різноманітною автомобільною електронікою (магнітоли, сигналізація і т.д.). Входи осцилографа є універсальними, та не підв’язані до якихось конкретних датчиків. Якщо якийсь з виходів зламається, його зможе замінити будь-який з інших. Вхідний діапазон усіх каналів повністю перекриває всі можливі значення амплітуд «автомобільних» сигналів, завдяки чому прилад безпосередньо під'єднується (без додаткових перехідників і зовнішніх дільників) до будь-яких ланцюгів автомобіля (за винятком вторинного ланцюга). У більшості спеціалізованих мотор-тестерів функції входів чітко розподілені як на програмному, так і на апаратному рівні, що в разі необхідності реєстрації «не стандартного» сигналу, змушує використовувати додаткові адаптери або дільники через наявність вхідних фільтрів, обмеження вхідного діапазону тощо.
Гнучкий функціонал. ПЗ пристрою дозволяє застосовувати його в якості осцилографа або самописця, а також вузькоспеціалізованого мотор-тестера. Програмне забезпечення багатьох мотор тестерів жорстко прив'язує початок розгортки до циклів двигуна, тим самим обмежуючи можливості з аналізу неперіодичних сигналів або сигналів, не пов'язаних безпосередньо з роботою двигуна. ПЗ комплексу MT Pro також забезпечує гнучку опціональну прив'язку початку розгортки до циклів двигуна (по кадровий режим), а крім того, дає змогу аналізувати неперіодичні сигнали (режим самописця) або сигнали, не пов'язані безпосередньо з роботою двигуна (режим осцилографа).
Надійність. Апаратне забезпечення комплексу MT Pro спочатку розроблялося з урахуванням жорстких умов експлуатації на станціях техобслуговування. Присутній багаторівневий захист усіх входів, міститься гальванічна розв'язка ПК від досліджуваних ланцюгів автомобіля.
..
13738 грн

-400x400.jpg)
-400x400.jpg)
-400x400.jpg)
-74x74.jpg)
-74x74.jpg)
-74x74.jpg)



