Набір голок BDM 40 шт. для чіп тюнінгу
В наявності
Код товару: иглы BDM
Артикул: 13471
400 грн
Скорочений опис
За допомогою даного набору голок виконують позиціонування на контактні майданчики блоків керування та друкованих плат для програмування без використання паяльникаВиготовлення власних перехідників для програмування та ...
Читати далі...
Загальні характеристики
За допомогою даного набору голок виконують позиціонування на контактні майданчики блоків керування та друкованих плат для програмування без використання паяльника
Виготовлення власних перехідників для програмування та чіп-тюнінгу при використанні на столах BDM
Використовуються з програматорами, як K-TAG, Galletto 2 Master, BDM100 та ін.
У комплекті йде 40 голок: 20 коротких і 20 довгих.
Придбати голки для чіп тюнінгу за найвигіднішою ціною можна на нашому сайті
Основні параметри
Гарантія
3 місяці
- 20 шт. маленькі голки
- 20 шт. великі голки
Рекомендовані товари
CRP429C
Сканер LAUNCH X431 CRP429C прийшов на заміну апарату CRP129 (Creader VIII +). Він є компактною версі..
11980 грн
CX
Для любителів BMW представляємо автосканер OBDlink CX, спеціально розроблений для BimmerCode.
При..
3780 грн
DS150e (double board)
Сканер діагностичний DELPHI DS150E Bluetooth - це сучасні технології, розроблені як в технічних цент..
1900 грн
X431 V+ (X431 Pro3)
Новинка 2024 року! Оновлений планшет, новий адаптер.
На відміну від застарілих приладів..
53250 грн
CRP909E
Launch CRP909E - мультимарочний автосканер, який відрізняється універсальністю. Пристрій не призначе..
19995 грн
17995 грн
VAS 5054A
Сканер VAS 5054A – спеціальний діагностичний пристрій для комплексної діагностики транспортних..
6678 грн
6195 грн
Honda HIM HDS
Honda HIM HDS – спеціальний дилерський сканер, що відрізняється продуктивністю, високою точніс..
4500 грн
ICOM NEXT (Wi-Fi)
BMW ICOM NEXT - обладнання з оновленою версією, призначене для комп'ютерної діагностики, кодуван..
15200 грн
DS150E single
Delphi ds150e - одноплатний автосканер (мультимарочний), що дозволяє діагностувати вантажівки, легко..
3100 грн
CRP123E
Launch CRP123E - це obd2 сканер на базі Android, який включає інтегровані модулі Wi-Fi для онла..
8199 грн
Scania VCI 3
Діагностичний автосканер Scania VCI 3 Wi-Fi призначений для роботи з вантажівками та промислово..
6000 грн
OpCom v1.95
АдаптерOP-COM 1.95 є "найсвіжішим" сканером OpCom, який підтримує підвищення та зниже..
1200 грн
VGate vLinker MC
Автосканер Vgate VLinker MC вигідно відрізняється від звичайних OBD2 моделей підтримкою MS-CAN ..
2285 грн
VGate vLinker MC Bluetooth 4.0
Цей автосканер є аналогом OBDLink MX+ і має вагомі переваги над стандартними OBDII варіантами. ..
2285 грн
VCP CAN PROFESSIONAL
Автосканер використовується в роботі з VAG групою автомобілів (1995 – 2020 р. в.). Застосовуєт..
14210 грн
CDP 2021.23
Мультимарочний автомобільний сканер, за допомогою якого проводять повноцінну діагностику вантажівок ..
3100 грн
CDP 2021.23 (двухплатный)
Мультимарочний сканер для роботи з легковими та вантажними авто, як новими, так і старими. Підключає..
1899 грн
X431 V
Новинка 2021 року від Launch. Є планшетом на Android 9, який підключається через Bluetooth.
У ньо..
40500 грн
SVCI J2534
Найновіший діагностичний інструмент VNCI MF J2534 для програмного забезпечення Ford & Mazda.&nbs..
4190 грн
OpCom 2021
OP-COM PRO 2021 представляє собою найповнішу версію сканера ОПКОМ, який обладнаний коректною с..
1800 грн
X431 PROSV 1.0
Новинка 2022 р, мультимарочний автосканер Launch x431 PROSV 1.0 для діагностики всіх систем автомобі..
40500 грн
CRP919X
Професійний автомобільний сканер для діагностики всіх систем, оновлена версія CRP909X, до якої додан..
21995 грн
18995 грн
X431 Pro Mini
Професійний діагностичний прилад, створений за передовими технологіями LAUNCH, з широким охопленням ..
35000 грн
X-4З1 PAD VII
Новинка 2021 р., популярний професійний мультимарочний автосканер від Launch, який є найпотужнішим з..
159600 грн
158100 грн
ICOM NEXT
BMW ICOM NEXT - обладнання з оновленою версією, призначене для комп'ютерної діагностики, кодування т..
14400 грн
VGate vLinker MC Bluetooth 3.0
Цей автосканер є аналогом OBDLink MX і має вагомі переваги над стандартними OBDII варіантами. П..
2095 грн
1870 грн
X431 PRO3 SE
Оновлена, вдосконалена модель автосканера PRO3 серії (PRO3 2014, PRO3 2016, PRO3 v 3.0 - 2017, PRO3 ..
54600 грн
X431 IMMO PLUS
Launch X-431 IMMO PLUS являє собою сучасний та унікальний інструмент для програмування та діагностик..
62431 грн
X431 IMMO ELITE
LAUNCH X431 IMMO ELITE - це професійний інструмент для програмування
ключів та діагностики, що поєд..
54051 грн
X431 HD III
LAUNCH X431 HD3 є одним з найкращих
діагностичних
адаптерів для
важких вантажівок. Зав..
48185 грн
X431 PRO DYNO Pros V
Новий прилад від LAUNCH - X431 PRO DYNO (Pros V) - це професійний діагностичний мультимарочний скане..
38500 грн
X431 PRO3 APEX
Новий мультимарочник LAUNCH X431 PRO3 APEX успадкував всі сильні сторони сканера X431 V+, а також гл..
54950 грн
VNCI 6154A
VNCI 6154A — це сучасний діагностичний адаптер нового покоління, призначений для роботи з офіційним ..
5573 грн
Honda HDS
Діагностичний адаптерHonda HDS(XHorse/J2534) є аналогом приладів GNA600 та Honda HIM, що використову..
1250 грн
PROS V 5.0
Професійний мультимарочний автосканер Lunch X431 PROS V 5.0 представляє собою оновлену версію X431 P..
38500 грн
X431 CRP919X BT
LAUNCH CRP919X BT представляє собою оновлену версію CRP919X. Завдяки Bluetooth-з'єднанню ви може..
23450 грн
21450 грн
DS900BT
Autel MaxiDAS DS900-BT - це потужний діагностичний сканер для автолюбителів і майстрів-аматорів. Як ..
56146 грн
DS900
На відміну від моделі MaxiDAS DS900BT, діагностичний зв'язок здійснюється через кабель..
50280 грн
48772 грн
X-4З1 HD Smartlink
Спеціальний комплект для
діагностики вантажних автомобілів та легкого комерційного транспорту від L..
48300 грн
V600-BM
GODIAG V600-BM - інструмент для діагностики та програмування для BMW з підтримкою DOIP, K-Line,..
8380 грн
X-431 PRO3 V5.0
В даній версії, як і в PRO V5.0 присутній новий DBScar VII з USB Type C роз’ємом та роботою з ..
63000 грн
X431 V+ SmartLink HD
X-431 V+ SmartLink
HD - це 10-дюймовий інтелектуальний автомобільний діагностичний пристрій для
ва..
79500 грн
CRP123X v.2.0
Оновлена версія CRP123X 2024 р. v.2.0 з можливістю діагностики чотирьох систем (двигун + Трансм..
8900 грн
DAF VCI Lite
Діагностичний автосканер DAF VCI Lite представляє собою повнофункціональну версію дилерського обладн..
12000 грн
VNCI J2534 Nano
VNCI J2534 Nano - це професійний діагностичний адаптер, сумісний із J2534 Passthru та ELM327.
&nb..
1047 грн
VNCI JLR DoIP
VNCI JLR DoIP - новий діагностичний інструмент для роботи з автомобілями Jaguar, Land Rover. Сумісни..
12570 грн
VNCI MDI2
Автомобільний діагностичний інтерфейс VNCI MDI2 GM підтримує протоколи CAN FD і DoIP, і працює так с..
10475 грн
VNCI PT3G
Діагностичний інструмент VNCI PT3G Porsche призначений для діагностики, програмування та роботи з ім..
12151 грн
VNCI VCM3
Діагностичний сканер VNCI VCM3 для нових автомобілів Ford, Mazda підтримує CAN FD, DoIP, сумісний з ..
8380 грн
VNCI VDI3
Автомобільний діагностичний сканер VNCI VDI3 Roewe MG Wuling Maxus сумісний з оригінальним прог..
9427 грн
Pro5
Оновлена версія приладу з X431 V PRO/ PRO3/PROS і V+ 4.0, LAUNCH X431 PRO5 успадкував всі сильні сто..
84638 грн
72068 грн
VNCI RNM
Професійний сканер VNCI RNM підтримує діагностику автомобілів Nissan/Infiniti, Renault, Mitsubishi з..
13911 грн
Pro5
Оновлена версія приладу з X431 V PRO/ PRO3/PROS і V+ 4.0, LAUNCH X431 PRO5 успадкував всі сильні сто..
100141 грн
87571 грн
Revision D+
OP-COM PRO Revision D+ - це новітня версія діагностичного інструмента, створеного на базі безре..
4500 грн
Smartlink C 2.0
Launch Smartlink C 2.0 - це передовий пристрій для діагностики автомобілів, включно як з легков..
23883 грн
CRP129HD
Сканер Launch CRP129 HD Elite — це діагностичний пристрій професійного
рівня, призначений для обслу..
18855 грн
Нещодавно переглянуті
MB 8 pin
Перехідник MB 8-pin призначений для підключення діагностичного мультиплексора Mercedes SDconnect C4 до автомобілів Mercedes-Benz, які мають старий 8-контактний діагностичний роз’єм. Такий тип з’єднання використовувався на багатьох моделях Mercedes до впровадження стандарту OBD-II (16-контактного роз’єму).
Основні характеристики:
Інтерфейси: один кінець — 55-контактний роз’єм для мультиплексора SDconnect C4, інший кінець — 8-контактний діагностичний роз’єм типу MB
Матеріали: гнучкий, міцний кабель з мідними жилами, покритий ПВХ або гумою
Підтримка протоколів: CAN, K-Line, ISO 9141-2, J1939
Переваги:
Дає змогу використовувати сучасний сканер SDconnect C4 з автомобілями, що мають 8-контактний роз’єм
Професійна якість кабелю гарантує стабільну передачу даних під час діагностики
Компактний, зручний для щоденного сервісного використання
Застосування:
Використовується для діагностики автомобілів Mercedes-Benz через програми Xentry або DAS. Підходить для зчитування та видалення помилок (DTC), перегляду Live Data, адаптацій, перепрошивок, роботи з блоками керування (ECU) тощо...
1590 грн
ETKA 8.1
Програма Etka дає можливість фільтрувати запчастини до автомобіля VAG групи через введення VIN номера транспортного засобу.Є можливість підбирати деталь, підходящу тільки, наприклад, для Skoda, VW, або іншої марки з цієї групи, або по всьому VAG, а також інформацію щодо заміни та повернення.Дуже важливо звертати увагу на примітки та виноски, які є в каталозі програми, щоб отримати саме ту деталь, яка Вам потрібна.Рекомендовано для фахівців з даної групи автомобілівоплата здійснюється перед встановленням ПЗ;установка проходить віддалено, через програму TeamViewer або AnyDeskгарантія на ПЗ надається на 24 години з моменту її встановлення!Системні вимоги:Windows 7, 10;Вільного місця на системному диску: 30 Гб;Оперативна пам'ять: 2 Гб.Увага! В базі VIN кодів американських автомобілів немає!Замовити встановлення ETKA 8.1 за доступною ціною можна у спеціаліста нашого інтернет-магазину!..
550 грн
DS900
На відміну від моделі MaxiDAS DS900BT, діагностичний зв'язок здійснюється через кабель. Bluetooth відсутній!
Autel MaxiDAS DS900 - це потужний діагностичний сканер для автолюбителів і майстрів-аматорів. Як нещодавно випущена версія від Autel, MaxiDAS DS900 може похвалитися вдосконаленим апаратним забезпеченням, що забезпечує більш швидку та стабільну роботу.
Він також представляє розширені функції, такі як кодування ECU, включення прихованих функцій, функція VAG Guided Function і двонаправлений контроль / активний тест.
Завдяки більш ніж 40 сервісним функціям, повній системній діагностиці на рівні оригінального обладнання, доступу до FAC AutoAut (для ЄС і США) і Renault Access, широкому охопленню 150+ брендів, підтримці автомобілів з 1996 по 2023 рік випуску, 21+ підтримуваних мов і відсутності обмежень по IP-адресі, цей автомобільний діагностичний сканер став дуже затребуваним серед автомеханіків.
Крім того, він сумісний з MV108S для цифрової діагностики та BT506 для тестування акумулятора, що робить його надзвичайно універсальним інструментом.
Autel MaxiDAS DS900 - це модель Autel 2023 року.
Переваги та особливості:
Кодування ЕБУ
CAN FD/ DolP
Керовані функції VAG
Повністю модернізоване обладнання
Двосторонній контроль
40+ сервісних послуг
Діагностика OE-рівня
Підтримка 150+ марок
FCA Autoauth
Оновлення діагностичного ПЗ та доступ до онлайн-функцій – 3 роки безкоштовно.
Функціонал:
Розширене кодування ЕБУ: MaxiDAS DS900 пропонує функції кодування ЕБУ, які дозволяють замінити модулі ЕБУ, налаштувати автомобіль, деактивувати непотрібні функції та розблокувати приховані функції.
Двосторонній контроль/активні тести: Ця функція подібна до моделей MS906/MS906BT, але без додаткових витрат. Сканер DS900 може надсилати команди до ЕБУ, зчитувати дані ЕБУ та контролювати роботу виконавчих механізмів.
Діагностика всієї системи на дилерському рівні: Діагностичний сканер Autel DS900 забезпечує доступ до всіх доступних систем для виконання діагностики на рівні оригінального обладнання. Він дозволяє зчитувати і очищати коди, отримувати інформацію про ЕБУ, робити стоп-кадри і переглядати кадри даних.
Покращене апаратне забезпечення: Оновлена версія MaxiDAS DS900 оснащена більш потужним апаратним забезпеченням, включаючи ОС Android 11.0, WiFi 2.4 і 5 ГГц, акумулятор ємністю 7700 мАг, 8-мегапіксельну камеру і V150 для бездротового з'єднання, що забезпечує більш високу продуктивність.
40+ популярних сервісних функцій: DS900 поставляється з 40+ розширеними функціями сервісного обслуговування, які допомагають у вирішенні складних ремонтних робіт, таких як прокачка ABS, кодування інжектора, скидання масла, EPB, SAS, DPF, BMS, IMMO і багато іншого.
Широке покриття: DS900 охоплює понад 150 брендів авто по всьому світу, охоплюючи період з 1996 по 2023 рік.
Підтримка 21+ мов: Інтерфейс меню підтримує 21+ мов, включаючи англійську, іспанську, французьку, німецьку, португальську, голландську, польську, шведську, корейську, японську, російську, італійську та ін.
Автоматичний доступ до FCA: Прилад підтримує FCA AutoAuth Access для нових автомобілів 2017+ та Renault Access.
Широкий функціонал: Попереднє та пост-сканування, сканування VIN-коду, сканування ліцензії, протокол DoIP CAN FD та друк по WIFI. Він також може працювати з ендоскопом MV108S і тестером акумулятора BT506.
Як і Autel MaxiSys MS906 Pro, DS900 також підтримує розширені функції кодування ECU, що може знадобитися в наступнх випадках:
Заміна ECU
Завдяки функціям заміни ЕБУ/модулів, сканер DS900 може допомогти вам ініціалізувати, зіставити, перенавчити або закодувати замінений ЕБУ/модуль, щоб повернути його в робочий стан.
Налаштуйте свій автомобіль
Після заміни несправного компонента або певних частин, вам потрібно скористатися цією функцією, щоб створити новий код і розпізнати нові модулі.
Змінюючи код за допомогою кодування ECU, легко поліпшити продуктивність автомобіля або стимулювати висококласні функції автомобіля.
Онлайн-кодування ЕБУ доступне для BMW/Porsche/VW тощо.
Розблокування прихованих функцій
Активуйте високорівневі функції автомобіля, такі як рух покажчика повороту, самоперевірка тощо. Відключіть непотрібні налаштування автомобіля, такі як автоматичний старт/стоп тощо.
Функції сервісного обслуговування:
Кодування інжекторів - кодування нових номерів інжекторів під час заміни;
Скидання гальм - деактивує та активує систему керування гальмами, допомагає контролювати гальмівну рідину, відкривати та закривати гальмівні колодки тощо;
Навчання передачі - виконує навчання передачі для автомобіля після заміни ЕБУ двигуна, датчика положення колінчастого валу або маховика колінчастого валу.
Кодування ключів - допомагає ЕБУ розпізнати нові ключі, коли потрібно додати нові ключі, і видалити втрачені ключі;
Скидання оливи - скидання систем продовження терміну служби оливи при кожній заміні оливи та масляного фільтра;
Скидання SAS - калібрування датчика кута повороту керма та очищення записів;
Скидання BMS - оцінка стану заряду акумулятора, реєстрація заміни акумулятора тощо.
ABS Bleeding - якщо в ABS міститься повітря, необхідно виконати функцію видалення повітря з гальмівної системи, щоб відновити чутливість гальм ABS;
Relearn Throttle - ініціалізація дросельної заслінки, щоб "вивчені" значення, збережені в ECU, були повернуті до стану за замовчуванням;
DPF REG - очищення фільтру DPF від твердих частинок за допомогою режиму окислення безперервного згоряння для стабілізації роботи фільтра;
та ін.
Повноцінний двосторонній контроль/тестування компонентів
MaxiDAS DS900 має повну двонаправлену можливість управління, надсилання команд до систем/компонентів автомобіля, перевіряти вхід/вихід системи без використання системи керування автомобілем.
Балансування паливних форсунок, тести форсунок
Деактивація циліндрів, увімкнення/вимкнення реле зчеплення компресора кондиціонера
Циклічна робота електродвигуна насоса ABS, тести EVAP
Увімкнення/вимкнення склоочисників, підняття/опускання вікон/дверей/люка
Керування двигуном вентилятора охолодження, перевірка освітлення салону, перевірка дальнього світла тощо.
..
50280 грн
48772 грн
MT Pro (Базовый 2)
Комплект Базовий 2 мотор-тестера MT Pro включає :MT Pro - осцилограф,(Cx1) - високовольтний ємнісний датчик першого циліндра,(Cx) - високовольтний ємнісний датчик,(DIS-4) - комплект ВВ ємнісних датчиків,(Lx1) - високовольтний індуктивний датчик першого циліндра,(Lx4) - високовольтний індуктивний датчик,(ДР) - датчик розрідження,(Щуп голка) - щуп, що закінчується гнучкою голкою без загального проводу.
За допомогою осцилографа мотор-тестера MT Pro проводять безрозбірну діагностику ДВЗ, у тому числі системи газорозподілу, запалення, паливоподачі та живлення. Він не має обмежень щодо моделей авто, і дозволяє обстежити відповідні електричні ланцюги транспортного засобу без допоміжних адаптерів.
Характеристики:
Універсальне застосування. Крім діагностування електросистем авто, MT Pro може також обстежити, наприклад, сигналізацію, магнітоли та іншу електроніку. Усі входи пристрою взаємозамінні. Тобто коли один із них, згодом механічного пошкодження, виходить з ладу, його функції може виконувати будь-який інший.
Широкий функціонал. Завдяки програмному забезпеченню, прилад може виконувати функції осцилографа, і мотор-тестера вузької спеціалізації, а також працювати в режимі самописця, що не доступно в багатьох інших моделях тестерів.
Надійність у роботі. Комплекс спеціально створювався під сурові умови експлуатації на СТО. Всі його входи мають багаторівневий захист. Є гальванічна розв'язка ПК від ланцюгів авто, які досліджуються.
Доступна ціна. Лояльна вартість тягне за собою швидку окупність MT Pro, і дозволяє використовувати його як професіоналам, так і автолюбителям, які самостійно діагностують автомобілі.
ВВ ємнісний датчик першого циліндра (Cx1) призначений для синхронізації за першим циліндром або обраним у програмі. Датчик зазвичай під'єднують до ВВ дроту першого циліндра і 9-го каналу (зелена мітка датчика - зелене тло 9-го каналу). Використовується для класичної системи запалювання (Conventional Ignition System) і DIS системи запалювання (Distributorless Ignition System).
Датчик виконаний у вигляді "прищіпки", яку зручно надягати на ВВ дріт однією рукою. Корпус датчика виготовлено з бензо-маслостійкого пластику, товщина стінки 2.5 мм. Датчик розбірний і ремонтопридатний. Використовується якісний BNC роз'єм, м'який мікрофонний кабель зі щільним екранувальним обплетенням і тонкими щільно скрученими мідними жилами, що забезпечує високу завадозахищеність і стійкість до багаторазових вигинів.
Використання
Виберіть робоче оточення, наприклад [Вторинна напруга / Класична].
Підключіть Cx1 до 9-го каналу (канал синхронізації) і ВВ проводу першого циліндра, додатково підключіть Cx
Запустіть двигун, бажано дочекатися стійкого холостого ходу
Запустіть запис сигналу, натиснувши на кнопку Пуск
ВВ ємнісний датчик (Cx) призначений для діагностики класичної системи запалювання (Conventional Ignition System) з механічним розподільником або загальним центральним ВВ проводом. Датчик під'єднується до центрального ВВ дроту і зазвичай до 8-го каналу (синя мітка датчика - синій фон 8-го каналу).
Датчик виконаний у вигляді "прищіпки", яку зручно надягати на ВВ дріт однією рукою. Корпус датчика виготовлено з бензо-маслостійкого пластику, товщина стінки 2.5 мм. Датчик розбірний і ремонтопридатний. Використовується якісний BNC роз'єм, м'який мікрофонний кабель зі щільним екранувальним обплетенням і тонкими щільно скрученими мідними жилами, що забезпечує високу завадозахищеність і стійкість до багаторазових вигинів.
Використання
Виберіть робоче оточення, наприклад [Вторинна напруга / Класична].
Підключіть Cx до 8-го каналу і центрального ВВ проводу, додатково підключіть Cx1
Запустіть двигун, бажано дочекатися стійкого холостого ходу
Запустіть запис сигналу, натиснувши на кнопку Пуск
Комплект ВВ ємнісних датчиків DIS-4 призначений для діагностики DIS системи запалювання 2/4 циліндрових двигунів, а також підходить для класичної системи запалювання, де використовується тільки один ВВ датчик. Датчики під'єднуються до ВВ проводів з урахуванням полярності ВВ імпульсів, і зазвичай до 7-го і 8-го каналу (червона мітка датчика - червоний фон 7-го каналу, синя мітка датчика - синій фон 8-го каналу).
Датчик виконаний у вигляді "прищіпки", яку зручно надягати на ВВ дріт однією рукою. Корпус датчика виготовлено з бензо-маслостійкого пластику, товщина стінки 2.5 мм. Датчик розбірний і ремонтопридатний. Для надійності з'єднання проводів розпаяно на друкованих платах і залито термопластичним еластомером. Використовується якісний BNC роз'єм, м'який мікрофонний кабель зі щільним екранувальним обплетенням і тонкими щільно скрученими мідними жилами, що забезпечує високу завадозахищеність і стійкість до багаторазових вигинів.
Порядок визначення полярності ВВ імпульсів
Виберіть робоче оточення [Вторинна напруга / DIS].
У вікні осцилографа виберіть масштаб осі X, наприклад 0.5 сек, щоб одночасно було видно ВВ імпульси всіх циліндрів
Підключіть загальний дріт комплекту датчиків з червоною міткою до 7-го каналу
Запустіть двигун і запустіть запис сигналу, натиснувши на кнопку Пуск
Під'єднайте один із ВВ датчиків із червоною міткою до будь-якого ВВ дроту, якщо на екрані з'явився ВВ імпульс, спрямований угору (позитивний), - залиште ВВ датчик на цьому ВВ дроті, якщо на екрані з'явився ВВ імпульс, спрямований донизу (негативний), - під'єднайте ВВ датчик на наступний ВВ дріт, до виявлення позитивного імпульсу.
Виконайте аналогічні дії з наступними ВВ датчиками з червоною міткою
У результаті всі ВВ датчики з червоною міткою будуть під'єднані до ВВ проводів з імпульсами позитивної полярності
Підключіть загальний дріт комплекту датчиків із синьою міткою до 8-го каналу, а ВВ датчики із синіми мітками до вільних ВВ дротів.
Використання
Виберіть робоче оточення [Вторинна напруга / DIS].
Підключіть загальний провід з червоною міткою до 7-го каналу, з синьою міткою до 8-го каналу, а відповідні ВВ датчики до ВВ проводів з урахуванням полярності ВВ імпульсів, додатково підключіть Cx1
Запустіть двигун, бажано дочекатися стійкого холостого ходу
Запустіть запис сигналу, натиснувши на кнопку Пуск
ВВ індуктивний датчик першого циліндра (Lx1) призначений для синхронізації за першим циліндром або обраним у програмі. Датчик зазвичай встановлюється на котушку запалювання першого циліндра і під'єднується до 9-го каналу (зелена мітка датчика - зелене тло 9-го каналу). Також може використовуватися і для діагностики системи запалювання (котушки перевіряються одна за одною), датчик послідовно під'єднують до всіх котушок і зазвичай до 8-го каналу, для цього режиму рекомендується вибрати робоче оточення [Вторинна напруга / Індивідуальні (Lx1)]. Використовується для СОР-систем запалювання (Coil-On-Plug ignition system), обладнаних котушками запалювання стрижневого типу (практично всі сучасні двигуни).
Датчик виконаний у вигляді невеликої вимірювальної голівки, в якій знаходиться котушка індуктивності, що перетворює електромагнітне поле, створюване котушкою запалювання, в напругу, що відображається на екрані. Корпус датчика виготовлено з бензо-маслостійкого пластику. Датчик розбірний і ремонтопридатний. Використовується якісний BNC роз'єм, м'який мікрофонний кабель зі щільним екранувальним обплетенням і тонкими щільно скрученими мідними жилами, що забезпечує високу завадозахищеність і стійкість до багаторазових вигинів.
Підключення
Рекомендується закріпити датчик за допомогою спіненого двостороннього скотча шириною 9 мм на верхній площині котушки запалювання, яку попередньо очистити від пилу і бруду. Після чого у вікні осцилографа візуально порівняти отриману форму імпульсу вторинної напруги з його типовою формою. Якщо отримана форма істотно відрізняється від типової, то закріпити датчик на одному з торців котушки запалювання і повторити візуальний контроль форми імпульсу. У результаті обравши те місце розташування датчика на котушці запалювання, де отримана форма імпульсу найбільш схожа на типову форму імпульсу вторинної напруги.
Використання
Виберіть робоче оточення [Вторинна напруга / Індивідуальні (Lx4/6)]
Підключіть Lx1 до 9-го каналу (канал синхронізації) і котушки запалювання першого циліндра, додатково підключіть Lx4 або Lx6
Запустіть двигун, бажано дочекатися стійкого холостого ходу
Запустіть запис сигналу, натиснувши на кнопку Пуск
Важливо!
Спочатку запускаємо двигун, потім запускаємо запис сигналу, інакше автоналаштування каналу синхронізації буде виконано неправильно.
Виберіть робоче оточення [Вторинна напруга / Індивідуальні (Lx1)].
Підключіть Lx1 до 8-го каналу і котушки запалювання першого циліндра
Запустіть двигун, бажано дочекатися стійкого холостого ходу
Запустіть запис сигналу, натиснувши на кнопку Пуск
Запишіть сигнал котушки запалювання першого циліндра на ХХ і під навантаженням
Підключіть Lx1 до котушки запалювання другого циліндра
Повторіть пункти 5-6 для котушок запалювання всіх циліндрів
Вторинна напруга в КВ
На відміну від датчиків Cx, для датчиків Lx немає налаштування [ВВ датчик КВ], оскільки через різноманітність конструкцій котушок запалювання неможливо точно перерахувати значення напруга на виході датчика Lx у відповідне значення вторинної напруги котушки запалювання, що, тим не менш, не заважає проводити якісний порівняльний аналіз імпульсів вторинної напруги всіх циліндрів двигуна.
ВВ індуктивні датчики Lx4 призначені для діагностики СОР-систем запалювання 2/4 циліндрових двигунів. Датчики підключаються до всіх котушок двигуна і зазвичай до 8-го каналу (синя мітка датчика - синє тло 8-го каналу). Використовуються для СОР-систем запалювання (Coil-On-Plug ignition system), обладнаних котушками запалювання стрижневого типу (практично всі сучасні двигуни).
Датчик виконаний у вигляді невеликої вимірювальної голівки, в якій знаходиться котушка індуктивності, що перетворює електромагнітне поле, створюване котушкою запалювання, в напругу, що відображається на екрані. Корпус датчика виготовлено з бензо-маслостійкого пластику. Датчик розбірний і ремонтопридатний. Для надійності з'єднання проводів розпаяно на друкованих платах і залито термопластичним еластомером. Використовується якісний BNC роз'єм, м'який мікрофонний кабель зі щільним екранувальним обплетенням і тонкими щільно скрученими мідними жилами, що забезпечує високу завадозахищеність і стійкість до багаторазових вигинів.
Підключення
Рекомендується закріпити датчик за допомогою спіненого двостороннього скотча шириною 9 мм на верхній площині котушки запалювання, яку попередньо очистити від пилу і бруду. Після чого у вікні осцилографа візуально порівняти отриману форму імпульсу вторинної напруги з його типовою формою. Якщо отримана форма істотно відрізняється від типової, то закріпити датчик на одному з торців котушки запалювання і повторити візуальний контроль форми імпульсу. У результаті обравши те місце розташування датчика на котушці запалювання, де отримана форма імпульсу найбільш схожа на типову форму імпульсу вторинної напруги.
Використання
Виберіть робоче оточення [Вторинна напруга / Індивідуальні (Lx4/6)]
Підключіть Lx4/6 до 8-го каналу і всіх котушок запалювання, додатково підключіть Lx1
Запустіть двигун, бажано дочекатися стійкого холостого ходу
Запустіть запис сигналу, натиснувши на кнопку Пуск
Датчик розрідження (ДР) призначений для запису форми пульсацій тиску у впускному колекторі, картері двигуна, вихлопній системі (не допускати перегріву). Дозволяє оцінити стан і правильність установки газорозподільного механізму (ГРМ), визначити ступінь зношеності поршневої групи, перевірити рівномірність роботи циліндрів, виявити наявність пропусків займання паливної суміші в циліндрі. Датчик під'єднується через коротку гумову трубку з внутрішнім діаметром 5...7 мм, наприклад, до впускного колектора і зазвичай до 1-го каналу (червона мітка датчика - червоне тло 1-го каналу). Рекомендований вхідний діапазон 2...5 В, частота дискретизації 50 КГц. Рекомендовані робочі оточення: [Порівняння циліндрів / ДР на впуску], [Порівняння циліндрів / ДР у вихлопній трубі], [Лінійка / ДР].
Датчик виконаний у вигляді округленого циліндра, в якому розміщена п'єзопластина, що перетворює коливання вимірюваного тиску на напругу, яка відображається на екрані. Отвір у штуцері датчика Ø 1 мм відкалібрований, датчик оптимально налаштований і не потребує елементів підстроювання та додаткового живлення. Корпус датчика виготовлено з бензо-маслостійкого пластику, товщина стінки 2.5 мм. Датчик розбірний і ремонтопридатний. Використовується якісний BNC роз'єм, м'який мікрофонний кабель зі щільним екранувальним обплетенням і тонкими щільно скрученими мідними жилами, що забезпечує високу завадозахищеність і стійкість до багаторазових вигинів.
Використання
Виберіть робоче оточення, наприклад [Лінійка / ДР].
Підключіть ДР до 1-го каналу і впускного колектора, додатково підключіть Cx1
Запустіть двигун, бажано дочекатися стійкого холостого ходу
Запустіть запис сигналу, натиснувши на кнопку Пуск
У результаті в режимі реального часу автоматично будуть показані характерні точки сигналу ДР
Щуп, що закінчується гнучкою голкою без загального проводу (Щуп голка) використовується під час вимірювання напруги в електричних системах автомобіля. Дає змогу під'єднатися до різних датчиків, роз'ємів електронних блоків, безпосередньо до форсунок і ланцюгів первинного запалювання. Щуп підключається до будь-якого каналу MT Pro. Для проведення вимірювань за допомогою Щуп голка необхідно додатково з'єднати корпус MT Pro (екран BNC роз'єму, гачок, гвинт заземлення) з кузовом автомобіля або клемою АКБ-, тобто забезпечити з'єднання загальної маси.
Щуп складається з голки Ø 0.8 мм, виготовленої зі спеціальної пружинної сталі (міцна і гнучка), припаяної до друкованої плати, до якої, своєю чергою, припаяний мікрофонний кабель. За необхідності голку можна зігнути, наприклад під 45° щодо осі симетрії щупа. Місце з'єднання залито термопластичним еластомером (бензо-маслостійкий), що являє собою м'яку рукоятку щупа. Використовується якісний BNC роз'єм, м'який мікрофонний кабель зі щільним екранувальним обплетенням і тонкими щільно скрученими мідними жилами, що забезпечує високу перешкодозахищеність і стійкість до багаторазових вигинів.
Перешкодозахищеність
Конструкцію щупа реалізовано таким чином, щоб екранувальне обплетення кабелю було практично по всій довжині щупа, за винятком власне місця паяння голки, що забезпечує максимально можливий захист в умовах сильних електромагнітних завад, які створює система запалювання автомобіля.
Відсутність загального проводу
Як показала практика, зазвичай перед початком вимірювань корпус MT Pro через гвинт заземлення з'єднують з кузовом автомобіля окремим проводом для забезпечення з'єднання загальної маси. Через що зазвичай загальний провід щупа виявляється не затребуваним і просто бовтається, заважаючи проводити вимірювання. Тому для більш зручного проведення вимірювання і зниження собівартості було реалізовано цей варіант виконання щупа голки.
..
15293 грн
DIS-4
Датчик призначений для діагностики DIS системи запалювання 4 циліндрових двигунів, а також підходить для класичної системи запалювання, де використовується тільки один ВВ датчик.
Датчики під'єднуються до ВВ проводів з урахуванням полярності ВВ імпульсів, і зазвичай до 7-го і 8-го каналу (червона мітка датчика - червоний фон 7-го каналу, синя мітка датчика - синій фон 8-го каналу).
Датчик виконаний у вигляді «прищіпки», яку зручно надягати на ВВ дріт однією рукою. Корпус датчика виготовлено з бензо-маслостійкого пластику, товщина стінки 2.5 мм. Датчик розбірний і ремонтопридатний. Для надійності з'єднання проводів розпаяно на друкованих платах і залито термопластичним еластомером.
Використовується якісний BNC роз'єм, м'який мікрофонний кабель зі щільним екранувальним обплетенням і тонкими щільно скрученими мідними жилами, що забезпечує високу захищеність від перешкод і стійкість до багаторазових вигинів.
Порядок визначення полярності ВВ імпульсів
Виберіть робоче оточення [Вторинна напруга / DIS]
У вікні осцилографа виберіть масштаб осі X, наприклад 0.5 сек, щоб одночасно було видно ВВ імпульси всіх циліндрів
Підключіть загальний дріт комплекту датчиків з червоною міткою до 7-го каналу
Запустіть двигун і запустіть запис сигналу, натиснувши на кнопку Пуск
Під'єднайте один із ВВ датчиків із червоною міткою до будь-якого ВВ дроту, якщо на екрані з'явився ВВ імпульс, спрямований угору (позитивний), - залиште ВВ датчик на цьому ВВ дроті, якщо на екрані з'явився ВВ імпульс, спрямований донизу (негативний), - під'єднайте ВВ датчик на наступний ВВ дріт, до виявлення позитивного імпульсу
Виконайте аналогічні дії з наступними ВВ датчиками з червоною міткою
У результаті всі ВВ датчики з червоною міткою будуть під'єднані до ВВ проводів з імпульсами позитивної полярності
Підключіть загальний дріт комплекту датчиків із синьою міткою до 8-го каналу, а ВВ датчики із синіми мітками до вільних ВВ дротів.
Експлуатація
Виберіть робоче оточення [Вторинна напруга / DIS]
Підключіть загальний провід з червоною міткою до 7-го каналу, з синьою міткою до 8-го каналу, а відповідні ВВ датчики до ВВ проводів з урахуванням полярності ВВ імпульсів, додатково підключіть Cx1
Запустіть двигун, бажано дочекатися стійкого холостого ходу
Запустіть запис сигналу, натиснувши на кнопку Пуск
..
1257 грн



































-200x200.jpg)






-200x200.jpg)
-200x200.jpg)
-200x200.jpg)












-200x200.jpeg)


