Вакуумний пристрій для заміни охолоджуючої рідини Autool MMT211821-1
Autool MMT211821-1 — вакуумний пристрій, який використовують для відкачування рідини (антифризу) в системі охолодження автомобіля. Це критично важлива процедура, яка допомагає підтримувати працездатність двигуна, а також усієї системи охолодження.
Антифриз,
який виконує одразу декілька функцій (відведення тепла, захист від замерзання і
корозії), з часом втрачає свої початкові властивості та має бути у відповідний
спосіб замінений.
Autool MMT211821-1 —
пристрій, який допомагає значно прискорити й спростити процес заміни цієї
рідини, створюючи вакуум, який запобігає утворенню бульбашок (повітряних
корків). Це повністю безпечний, дієвий та економічний спосіб заповнити антифризом
систему охолодження автомобіля.
Autool MMT211821-1 —
універсальний пристрій, який підходить для автомобілів будь-яких виробників. Він
постачається у пластиковому кейсі, що зачиняється на пластикові фіксатори й
обладнаний зручними ручками.
Особливості Autool MMT211821-1
До
комплекту входять: манометр для вимірювання тиску, механізм створення вакууму,
кілька металевих штуцерів і клапанів для під’єднання
шлангів та управління потоками, швидкознімний з’єднувач,
гумові адаптери конічної форми, круглі гумові ущільнювачі й кількаметровий
прозорий шланг із металевим фільтром-сіточкою на кінці.
Вага (з
урахуванням ваги кейсу): 2,08 кг.
Рекомендації виробника щодо
використання вакуумного пристрою Autool MMT211821-1
- Злийте вручну весь наявний у бачку антифриз.
- Виберіть відповідну ущільнювальну прокладку або конічну головку (доступні в комплекті стандартно) і під’єднайте до горловини радіатора.
- Переконайтеся в герметичності горловини радіатора.
- Під’єднайте вакуумний генератор, повітрозабірну трубку й відкрутіть клапан, щоб відкачати повітря.
- Закрутіть клапан, коли тиск досягне 50 одиниць на манометрі.
- Під’єднайте шланг для антифризу до іншого кінця пристрою та опустіть його в ємність із новим антифризом.
- Відкручуйте клапан для заповнення, доки стрілка манометра не повернеться до нуля (у цей час кінець шланга має бути постійно занурений у рідину).












