Імпульсний пристрій для зміни гальмівної рідини автомобіля Autool AST618

В наявності
0
Код товару: AST618
Артикул: 14370
22626 грн
Скорочений опис
Імпульсний пристрій зля заміни гальмівної рідини AUTOOL AST618 має нову технологію імпульсного обміну, яка ефективно видаляє домішки з гальмівних магістралей за допомогою високочастотного імпульсного тиску, підви... Читати далі...
Загальні характеристики
Гарантія 1 рік від виробника Вага 23.5 кг Напруга: DC 12V Об'єм бачка: 3000 мл Габаритні розміри: 51.5x43.8x55см Всі характеристики

Імпульсний пристрій зля заміни гальмівної рідини AUTOOL AST618 має нову технологію імпульсного обміну, яка ефективно видаляє домішки з гальмівних магістралей за допомогою високочастотного імпульсного тиску, підвищуючи ефективність.

Прилад має 4 бачки для рідини великої місткості і 17 адаптерів, підтримує стандарти DOT3, DOT4 і DOT5.1, що робить його сумісним з більшістю моделей автомобілів.

Ергономічний дизайн і чотири ролики полегшують його переміщення, а цифрова панель управління дозволяє точно регулювати час роботи, частоту імпульсів і тиск (максимальний тиск - 3,5 бар).

Система проста в експлуатації, запуск здійснюється одним натисканням кнопки, що робить її ідеальною для великих майстерень.

 

Принцип роботи

  • Гальмівна рідина перекачується з нової ємності і подається в гальмівний бачок автомобіля під певним тиском.
  • Далі відбувається злив використаної гальмівної рідини з кожного колісного гальмівного супорта у встановленій послідовності, поки не потече нова рідина.
  • У порівнянні з традиційними пристроями для зливу гальмівної рідини під тиском, AST618 ефективно запобігає утворенню бульбашок повітря під час процесу заповнення.
  • Це також усуває необхідність ручного видалення повітря. Вбудований пристрій контролю тиску визначає рівень тиску.
  • Якщо тиск не створюється, або насос всмоктує повітря, він автоматично вимикається, щоб запобігти потраплянню повітря в бачок гальмівної рідини автомобіля.

 

Як правильно відрегулювати робочий тиск?

  • Коли пристрій випускається з заводу, робочий тиск встановлюється на рівні 1 ~ 1,5 бар, щоб гарантувати, що камера зберігання рідини не деформується під час заміни рідини, тим самим забезпечуючи герметичність вторинного ущільнювального кільця.
  • Крім того, можна також випускати або змінювати рідину при більш низькому робочому тиску, регулюючи тиск і перемикач розміру.
  • В особливих випадках, під час роботи при більш високому робочому тиску, пам'ятайте про надмірне регулювання тиску, яке може призвести до пошкодження головного гальмівного циліндра гальмівної системи.
  • Під час заміни оливи перевірте кожне з'єднання, чи немає витоку, а також чи не пошкоджений з'єднувальний шланг, щоб забезпечити чистоту нового отвору для заливання оливи.

 



Особливості AUTOOL AST618:

  • Одночасна заміна масла в чотирьох колесах: робочий імпульс, робочий тиск і час роботи можна регулювати. Конфігурація манометра і лічильника з цифровим дисплеєм дозволяє легко спостерігати за робочими параметрами.
  • Імпульсна заміна однією кнопкою: тільки одна людина для роботи. Дозволяє легко замінити гальмівну рідину.
  • Інтелектуальний контроль рівня рідини: AST618 оснащений вбудованим пристроєм контролю тиску. Коли в новому контейнері для рідини закінчується гальмівна рідина під час заповнення, пристрій автоматично зупиняється, запобігаючи потраплянню повітря в трубопроводи гальмівної системи.
  • Продумані деталі конструкції: пристрій не потребує попереднього випускання повітря, всмоктувальна труба може відокремлювати вологу в повітрі, уникати змішування з мастилом і забезпечувати якість мастила.
  • Широке застосування: оснащений 17 різними типами адаптерів та підходить для різних моделей автомобілів в Європі, Америці, Азії тощо.

 

Як використовувати AUTOOL AST618?

Примітка: Для виконання операції не потрібно заводити автомобіль.

  • Крок 1: Підніміть автомобіль на відповідну висоту, щоб колеса не стояли на землі.
  • Крок 2: Під'єднайте чотири масляні патрубки пристрою до гальмівного циліндра автомобіля. Потім відкрутіть випускний гвинт на гальмівному циліндрі, щоб масло могло витекти.
  • Крок 3: Залийте 5 літрів нової гальмівної рідини в заливний отвір пристрою. Потім знайдіть відповідний роз'єм для підключення до бачка головного гальмівного циліндра.
  • Крок 4: Підключіться до автомобільної електромережі 12 В і увімкніть кнопку вимикача живлення.
  • Крок 5: Натисніть кнопку перемикача вакууму.
  • Крок 6: Натисніть кнопку перемикача палива, щоб замінити гальмівну рідину.
  • Крок 7: Під час процесу заміни мастила дивіться на горловину бачка гальмівної рідини автомобіля, якщо заправка відбувається занадто повільно, натисніть кнопку перемикача прискорення на пристрої, щоб прискорити заправку, якщо занадто швидко, натисніть кнопку перемикача уповільнення, щоб уповільнити заправку.
  • Крок 8: Після заміни оливи повністю злийте відпрацьовану оливу з бака обладнання. Неповне спорожнення може призвести до пошкодження вакуумного насоса та унеможливити подальшу заміну оливи.



Основні параметри
Гарантія 1 рік від виробника
Вага 23.5 кг
Напруга: DC 12V
Об'єм бачка: 3000 мл
Робочий тиск: 0.6-3.0 bar
Габарити
Габаритні розміри: 51.5x43.8x55см
Написати відгук
Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
Нещодавно переглянуті