Портативний цифровий LCR тестер Hantek 1833C
В наявності
Код товару: 1833C
Артикул: 16010
8495 грн
Скорочений опис
Hantek 1833C – портативний 3-в-1 вимірювач LCR (індуктивності, ємності, опору), який працює на 10 типових частотах (100 Hz–100 kHz) з точністю ±0,3 %, оснащений 2.8″ TFT-LCD дисплеєм із дворядним показом і підсвітко...
Читати далі...
Загальні характеристики
Гарантія
12 місяців від виробника
Батарея
Li-ion, USB-C зарядка (~2 год)
Корпус
ударостійкий з підставкою (анти-вібраційний, захист при падінні)
Тестові частоти
100 Hz, 120 Hz, 400 Hz, 1 kHz, 4 kHz, 10 kHz, 40 kHz, 50 kHz, 75 kHz, 100 kHz
Всі характеристики
Hantek 1833C – портативний 3-в-1 вимірювач LCR (індуктивності, ємності, опору), який працює на 10 типових частотах (100 Hz–100 kHz) з точністю ±0,3 %, оснащений 2.8″ TFT-LCD дисплеєм із дворядним показом і підсвіткою. Прилад підтримує 3- та 5-контактне підключення, має режими ручного та автоматичного вимірювання, автономну роботу від Li-ion батареї з USB-C зарядкою, стійкий до ударів корпус із підставкою та можливістю підключення до ПК для віддаленого контролю - ідеальний для швидкої та точної діагностики в автосервісі.
Переваги
- Висока точність (±0,3 %) на широкому діапазоні частот – від 100 Hz до 100 kHz.
- Малий розмір і захищений корпус.
- Звучна LED-підсвітка й дворядковий дисплей.
- 3-/5-контактне підключення дозволяє точно вимірювати малий опір або ємність.
- Автоматичний/ручний режим вимірювання і підтримка ПК.
Сфера застосування
- Перевірка компонентів імпульсної електроніки в автомобілях (індуктивні котушки, фільтри, дроселі).
- Діагностика конденсаторів у бортових системах (HC, ECU, сенсорні блоки).
- Оцінка опору в сигнальних ланцюгах (CAN, LIN, датчики, мікроелектронні плати).
- Відладка електронних схем при ремонті модулів ABS, подушок безпеки, ECU.
- Полегшення діагностики в умовах автосервісу – швидкі й точні виміри на місці.
Комплектація
- Hantek 1833C (LCR-метр)
- Стандартні щупи (3-контактні)
- Опціональні 5-контактні щупи
- USB-C кабель для зарядки/передачі даних
- Блок живлення USB (5 В, 2 А)
- Захисний кейс, кратка інструкція, гарантійний талон
Основні параметри
Гарантія
12 місяців від виробника
Технічні характеристики
Батарея
Li-ion, USB-C зарядка (~2 год)
Корпус
ударостійкий з підставкою (анти-вібраційний, захист при падінні)
Тестові частоти
100 Hz, 120 Hz, 400 Hz, 1 kHz, 4 kHz, 10 kHz, 40 kHz, 50 kHz, 75 kHz, 100 kHz
Тип підключення
3- або 5-контактний щуп
Дисплей
2.8″ TFT-LCD, дворядковий, з підсвіткою
Рекомендовані товари
Hantek6074BE Kit IV
Осцилограф здатний проводити більше 80 типів вимірювань параметрів автомобіля. Діагностує впуск, вип..
26840 грн
Hantek HT301
За допомогою даного пробника отримують значення напруги в різних сенсорах автомобіля.Для роботи необ..
343 грн
TG501
Товщиноміри
лакофарбового покриття дають змогу з високою точністю визначати товщину шару
фарби та ..
3595 грн
MK808K BT
Autel MaxiCOM MK808K BT — це універсальний пристрій для
професійної діагностики, що працює під керу..
20950 грн
2D42
Hantek 2D42 — портативний універсальний прилад формату 3-в-1, який поєднує осцилограф на 2 канали (4..
6400 грн
TO1254D
Hantek TO1254D — портативний 4-канальний цифровий осцилограф з сенсорним 7″ TFT-дисплеєм, смугою про..
28750 грн
2C72
Hantek 2C72 — компактний портативний 2-канальний цифровий осцилограф із вбудованим мультиметром (4 0..
6980 грн
Нещодавно переглянуті
DS215H
Цифровий осцилограф FNIRSI DS215H — компактний
двоканальний тестовий прилад, який об’єднує осцилограф і генератор сигналів.
Модель розроблено для ремонту, обслуговування та лабораторних досліджень.
FNIRSI DS215H підтримує частоту дискретизації 250 MSa/s
та аналогову смугу пропускання 50 МГц, що забезпечує точне зчитування
електричних сигналів. Осцилограф підтримує роботу з двома каналами одночасно,
що розширює можливості вимірювань.
Модель дає змогу зберігати
осцилограми й робити скриншоти для подальшого аналізу. Вбудований дисплей 3,5
дюйма з роздільною здатністю 480 × 320 пікселів забезпечує чітке та зручне
відображення сигналів. Яскравість дисплея можна регулювати, що дає змогу
комфортно працювати в різних умовах освітлення.
Основні функціїЧастота дискретизації: 250 MSa/s.Смуга пропускання: 50 МГц.Вхідна напруга: до ±400 В.Вертикальна чутливість: 10 мВ/div – 10 В/div.Часова база: 20 нс/div – 20 с/div.Вхідний імпеданс: 1 MΩ.Режими тригера: Auto, Normal, Single.Тип тригера: фронт/спад.Роздільна здатність: 8 бітів.Збереження: до 14 М пам’яті, можливість
збереження скриншотів.
Мультиметр підтримує вимірювання: частота, період,
амплітуда, RMS, Vpp, Max, Min, середнє значення, коефіцієнт заповнення, ширина
імпульсу.
Вбудований генератор сигналів підтримує частоти до 50
кГц, 13 стандартних форм сигналів, амплітуда регулюється в межах 0,1 В – 3,0 В,
а заповнення для квадратного сигналу — від 0% до 100%. Частотний крок — 1 Гц,
що дає змогу точно налаштовувати вихідний сигнал під конкретні завдання.
Живлення здійснюється через порт Type-C (5 В/1 А).
Вбудований акумулятор ємністю 1500 мА·г забезпечує до 4 годин автономної
роботи. Пристрій компактний (66 × 110 × 19,5 мм) і легкий (138 г), зручний для
мобільного використання в польових умовах.
Осцилограф підтримує інтерфейс 8 мовами: англійська,
китайська, німецька, португальська, японська, іспанська, корейська, російська.
Завдяки підтримці AC/DC вхідного з’єднання, FNIRSI DS215H дає змогу працювати з
різними типами сигналів і джерел.
До комплекту постачання входить кабель Type-C для заряджання,
набір пробників та інструкція. Осцилограф ідеально підходить для виїзних робіт,
оперативної перевірки сигналів і використання в умовах обмеженого простору.
FNIRSI DS215H — портативний осцилограф, який поєднує
високу точність, функціональність і зручність для щоденних завдань із
діагностики та ремонту електроніки...
3080 грн
Thinkscan 689BT
THINKSCAN 689BT — універсальний мультимарковий сканер для повної діагностики, кодування, адаптацій і сервісних процедур на авто з 2000 р. по сьогодні. Підтримує понад 150 брендів авто і 34 спеціальні функції, включаючи роботу з сучасними протоколами DoIP та CAN FD.
Пристрій оснащено міцним 8-дюймовим планшетом (4/64GB) у протиударному корпусі та бездротовим адаптером VCI Bluetooth 5.0, який кріпиться до корпусу магнітом.
У комплекті — пожиттєві безкоштовні оновлення ПЗ.
Ключові можливості
Повна діагностика всіх систем авто (ECU, ABS, TCM, SRS, EPB, BCM тощо)
Зчитування та очищення кодів помилок (DTC)
Потік даних у реальному часі з графічним відображенням
Активація виконавчих механізмів
Адаптації, кодування, калібрування систем
Онлайн-кодування (через сервер Thinkcar)
Підтримка двосторонніх тестів
Підтримка FCA SGW AutoAuth
34 спеціальні функції
Reset Oil — скидання сервісних інтервалів
Reset ETR — адаптація дросельної заслінки
Reset Brake — сервіс стоянкового/робочого гальма
Reset Immo — сервіс імобілайзера/ключів
Reset SAS — калібрування датчика кута повороту керма
Reset Bleed — прокачування ABS/ESP
Reset BMS — реєстрація/адаптація АКБ
Reset AFS — сервіс адаптивного світла фар
Reset Injector — кодування форсунок
Reset DPF — сервіс сажового фільтра
Reset TPMS — сервіс системи контролю тиску в шинах
Reset Sun Roof — сервіс люка/панорами
Reset SUS — сервіс адаптивної підвіски
Reset Gear — адаптація датчика положення колінвала (CKP)
Reset Box — адаптація АКПП
Reset ODO — сервіс перевірки/корекції одометра
Reset Airbag — сервіс системи SRS
Reset Start/Stop — сервіс системи старт/стоп
Reset EGR — сервіс клапана рециркуляції відпрацьованих газів
Reset AirFuel — скидання паливних корекцій
Reset Transport Mode — вкл/викл транспортного режиму
Reset Seats — адаптація/регулювання сидінь
Reset Language — зміна мови
Reset Tyre — зміна розміру шин/параметрів
Reset NOx sensor — сервіс датчика/нейтралізатора NOx
Reset Window — адаптація склопідіймачів
Reset Coolant — прокачування системи охолодження
Reset AdBlue — сервіс системи SCR (AdBlue)
Reset FRM — скидання блоку FRM (BMW/Mini)
Reset Turbo — адаптація турбокомпресора
Reset Gate — налаштування шини даних Gateway
Reset ECU — скидання електронного блоку керування
Reset R&L sensor — адаптація датчика дощу/світла
Reset Clutch — адаптація зчеплення
Комплектація
Сканер THINKSCAN 689BT з 8" планшетом (4/64GB)
Bluetooth VCI-модуль (магнітне кріплення)
Зарядний пристрій 3-в-1, кабелі USB-C / RJ45 / USB2.0
ІнструкціяФірмовий кейс
..
24995 грн
DSO2D10
Hantek DSO2D10 – сучасний цифровий осцилограф із двома незалежними каналами та вбудованим генератором сигналів (AWG) до 25 МГц, який поєднує функціональність і доступність. Прилад має смугу пропускання 100 МГц, частоту дискретизації до 1 GSa/s для одного каналу (500 MSa/s для двох каналів), глибину пам’яті 8 M точок (4 M для двох каналів) і вертикальний діапазон від 2 mV/div до 10 V/div з 8-бітним розрішенням. Осцилограф підтримує широкий набір тригерів (Edge, Pulse, Video, Slope, Overtime, Window, Pattern, Interval, Under Amp, UART, LIN, CAN, SPI, IIC), а також декодування шин RS-232/UART, I2C, SPI, CAN і LIN. Для швидкого аналізу доступно 32 автоматичні вимірювання з реальними статистичними даними (максимум, мінімум, середнє), математичні функції (додавання, віднімання, множення, ділення, FFT), а також додаткові інструменти – вбудований цифровий вольтметр, апаратний частотомір, режим PASS/FAIL та X-Y. Завдяки 7-дюймовому кольоровому TFT-дисплею (800×480), інтерфейсу USB Host/Device, можливості збереження сигналів, налаштувань, осцилограм, CSV-даних та зображень, а також підтримці SCPI для віддаленого управління, Hantek DSO2D10 є відмінним вибором для професійних інженерів, навчання, ремонту та лабораторних досліджень.
Переваги
Вигідне співвідношення ціни та функціоналу для професіоналів, студентів та любителів електроніки.
Глибока пам’ять та висока швидкість вибірки забезпечують точний захват сигналів.
Універсальність: генератор сигналів, декодування протоколів, математичні операції та статистика у одному пристрої.
Зручний інтерфейс: великий дисплей, USB-підключення для швидкої роботи з ПК.
Сфера застосування
Діагностика та аналіз сигналів датчиків автомобіля (ABS, датчик колінвала, розподільного валу, MAP, MAF тощо).
Перевірка форсунок і системи упорскування палива.
Аналіз імпульсів у системах запалювання (котушки, свічки, модулі).
Перевірка та діагностика роботи CAN- та LIN-шини.
Дослідження сигналів блоків керування двигуном (ECU) та інших електронних модулів.
Тестування електронних компонентів та ланцюгів живлення автомобіля.
32 автоматичні параметри
Макс (Max): максимальне значення сигналу Мін (Min): мінімальне значення сигналу Пік-пік (Peak-to-Peak): різниця між мінімумом і максимумом Амплітуда (Amplitude): різниця між верхнім і нижнім рівнем Верхній рівень (Top): найвищий стабільний рівень сигналу Нижній рівень (Base): найнижчий стабільний рівень сигналу Середнє (Mean): середнє значення сигналу Середнє за цикл (Cycle Mean): середнє за один період RMS: середньоквадратичне значення сигналу RMS за цикл (Cycle RMS): RMS одного періоду Перевищення (Overshoot): перерегулювання на фронті Попереднє перевищення (Preshoot): перерегулювання на спадаючому фронті Частота (Frequency): кількість циклів на секунду Період (Period): час одного циклу Час наростання (Rise Time): час від низу до верху фронту Час спаду (Fall Time): час від верху до низу фронту Ширина позитивного імпульсу (Positive Width): тривалість позитивного імпульсу Ширина негативного імпульсу (Negative Width): тривалість негативного імпульсу Коефіцієнт заповнення + (Positive Duty Cycle): % часу сигнал у високому стані Коефіцієнт заповнення – (Negative Duty Cycle): % часу сигнал у низькому стані Затримка A→B (фронт): час між фронтом каналу A та фронтом каналу B Затримка A→B (спад): час між фронтом каналу A та спадом каналу B Затримка B→A (фронт): час між фронтом каналу B та фронтом каналу A Затримка B→A (спад): час між фронтом каналу B та спадом каналу A Стандартне відхилення (Std Dev): статистичне відхилення сигналу Площа сигналу (Area): інтеграл сигналу за час Площа циклу (Cycle Area): інтеграл сигналу за один цикл Середня точка (Mid): середина між верхом і низом сигналуКомплектаціяОсцилограф Hantek DSO2D10Пробники (щупи) 10×Кабель живленняUSB-кабельКерівництво користувача ..
10750 грн
TS100 Rubber
Система контролю
тиску в шинах (TPMS) вже кілька років
поспіль є обов’язковою для всіх авто, виготовлених у Європі та США, а також для
більшості транспортних засобів азійського виробництва. В її основі — спеціальні
датчики, які контролюють тиск у реальному часі та передають відповідний сигнал
на бортовий комп’ютер у разі критичної зміни показників.Компанія XTOOL розробила
датчик TS100, сумісний із понад 99% моделей автомобілів від різних виробників.
Завдяки своїй універсальності він може замінити оригінальні датчики, що дає
змогу заощадити час та гроші в разі відсутності доступу до оригінальних
комплектуючих або коли їхня вартість суттєво зросла.Датчики XTOOL TS100 мають
компактні розміри, невелику вагу та систему швидкої фіксації. Проста й надійна
конструкція, а також захист від пилу та вологи за стандартом IP-67 забезпечують
пристроям тривалий експлуатаційний ресурс. Живиться датчик від невеликої
батарейки типу «таблетка», яка легко замінюється у разі потреби.Налаштування параметрів здійснюється дистанційно завдяки будь-якому
сумісному діагностичному обладнанню від компанії XTOOL. Прилади не мають
обмеження на кількість циклів перепрограмування. Завдяки контролю тиску в шинах
у режимі реального часу використання датчиків робить поїздки більш безпечними.Особливості та переваги датчика TPMS XTOOL TS100Датчик TPMS XTOOL TS100 має такі особливості та переваги, які вигідно
відрізняють його від аналогів інших виробників:Охоплює 98% всіх ОЕ-датчиків на світовому авторинку.Швидке встановлення завдяки зручному затискному
механізму.Дві робочі частоти 315 МГц та 433 МГц для з’єднання з
бортовим комп’ютером та діагностичним обладнанням.Точність налаштувань (похибка в межах 10 КПа, або 0.1
Бар).Програмування без обмежень завдяки діагностичним
інструментам TPMS XTOOL.Можливість одночасного програмування до 8 датчиків.Ідентифікатор сенсора на 100% клонується та не потребує
налаштувань «з нуля».
Якість пристроїв, сумісність із різними авто та безпека підтверджені
незалежними перевірками та сертифікацією відповідно вимогам SAE...
838 грн











-200x200.jpg)






