ВВ індуктивний датчик першого циліндра Lx1 для мотор-тестерів MT Pro

В наявності
0
Код товару: датчик Lx1
Артикул: 14282
462 грн
Скорочений опис
Датчик розроблений для синхронізації по першому циліндру або іншому, обраному у програмі. Його зазвичай встановлюють на котушку запалювання першого циліндра та підключають до 9-го каналу (зелене маркування датчика відп... Читати далі...
Загальні характеристики
Тип підключення: BNC роз'єм Всі характеристики

Датчик розроблений для синхронізації по першому циліндру або іншому, обраному у програмі. Його зазвичай встановлюють на котушку запалювання першого циліндра та підключають до 9-го каналу (зелене маркування датчика відповідає зеленому фону 9-го каналу). Також датчик можна використовувати для діагностики систем запалювання: котушки перевіряються по черзі, підключаючи датчик послідовно до всіх котушок, зазвичай через 8-й канал. Для такого режиму рекомендується вибрати робоче середовище [Вторинна напруга / Індивідуальні (Lx1)]. Він застосовується у системах запалювання типу Coil-On-Plug (COP), що обладнані стрижневими котушками запалювання, характерними для більшості сучасних двигунів.

Датчик виконаний у вигляді компактної вимірювальної головки, всередині якої знаходиться індуктивна котушка. Ця котушка перетворює електромагнітне поле, створене котушкою запалювання, у напругу, яка відображається на екрані осцилографа. Корпус датчика виготовлений із бензо- та мастилостійкого пластику, що забезпечує довговічність пристрою. Датчик має розбірну конструкцію та придатний до ремонту. Використовуються якісний роз'єм BNC, гнучкий мікрофонний кабель із щільним екрануванням, а також скручені тонкі мідні жили. Така конфігурація забезпечує високу стійкість до перешкод і довговічність кабелю навіть при багаторазових вигинах.




Підключення датчика

  • Рекомендується використовувати двосторонній спінений скотч шириною 9 мм для закріплення датчика на верхній площині котушки запалювання. Перед цим очищуйте поверхню котушки від пилу та бруду.
  • Відкрийте вікно осцилографа й порівняйте форму імпульсу вторинної напруги із типовою формою.
  • Якщо форма імпульсу суттєво відрізняється, спробуйте закріпити датчик на одному з торців котушки й повторіть порівняння. Виберіть місце, де форма імпульсу максимально схожа на стандартну.


Експлуатація

  1. Виберіть робоче середовище [Вторинна напруга / Індивідуальні (Lx4/6)].
  2. Підключіть Lx1 до 9-го каналу (канал синхронізації) та котушки першого циліндра.
  3. Увімкніть двигун, дочекайтеся стабільного холостого ходу.
  4. Запустіть запис сигналу, натиснувши кнопку "Пуск".


Увага! Спочатку увімкніть двигун, а вже потім розпочинайте запис сигналу, інакше автонастройка синхронізації може бути виконана некоректно.


  1. Виберіть робоче середовище [Вторинна напруга / Індивідуальні (Lx1)].
  2. Підключіть Lx1 до 8-го каналу та котушки запалювання першого циліндра.
  3. Увімкніть двигун і дочекайтеся стабільного холостого ходу.
  4. Розпочніть запис сигналу, натиснувши кнопку "Пуск".
  5. Збережіть сигнал котушки першого циліндра як на холостому ходу, так і під навантаженням.
  6. Підключіть Lx1 до котушки запалювання другого циліндра.
  7. Повторіть пункти 5-6 для всіх котушок запалювання.
Тип підключення: BNC роз'єм

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.

Теги: ВВ індуктивний датчик першого циліндра Lx1 для мотор-тестерів MT Pro, купити датчик Lx1 для MT Pro, діагностика системи запалювання, MT Pro