ANCEL AS500 – універсальний діагностичний інтерфейс сканера для машин, які відповідають стандарту OBD2. Для його функціонування не потрібен акумулятор, він заряджається безпосередньо від інтерфейсу сканера OBDII у вашій ...
Читати далі...
Загальні характеристики
Мова інтерфейсубільше 10, включаючи російськуТип підключенняUSB, OBD2Дисплей2,8 " TFTТемпература зберіганнявід -20 до 70 ℃Розміри168х97х32 ммВага0,35 кгВсі характеристики
ANCEL AS500 – універсальний діагностичний інтерфейс сканера для машин, які відповідають стандарту OBD2. Для його функціонування не потрібен акумулятор, він заряджається безпосередньо від інтерфейсу сканера OBDII у вашій машині, все що вам необхідно - просто включити запалювання авто.
Замовити ANCEL AS500 ви можете не лише для станції технічного обслуговування, але й особистого використання.
Декілька важливих відмінностей пристрою:
Підтримка всіх функцій OBDII, включення та вимкнення індикатора у двигуні, скидання моніторів, читання розширених даних тощо.
Програмування та читання кодів помилок двигуна або кодів несправностей, пов'язаних з викидами.
Швидко з'ясовує причину загоряння лампочки Check Engine Light (MIL).
Передає показання датчиків у режимі онлайн у текстовому та графічному змісті (автомобілі 1996 року випуску та новіші).
Зберігання потоку даних, їх відтворення та роздрук показників датчика, які зберігаються в пам'яті.
Перегляд даних стоп-кадра для подальшого аналізу існуючих причин відмов двигуна.
Купити ANCEL AS500 ви без особливих труднощів можете на сайті нашого інтернет-магазину за оптимальною вартістю. Доставка здійснюється у мінімальні терміни.
Відмінності від ELM327 старого зразка у більш стабільній та швидкій роботі, а також підтримці більшого числа протоколів, що дозволяє робити глибшу діагностику.Нова версія найпопулярнішого діагностичного сканера, на основі ELM 327. Побудований на найновішому швидкому та надійному ARM процесорі.Маленький та дуже компактний. (Влізе в будь-яке "вікно" роз'єму ОБД)Надійне бездротове з'єднанняПісля розриву зв'язку автоматично вимикається через півгодини, включається кнопкою.Діагностичний автосканер Vgate iCar2 ELM 327 OBD2 Wi Fi для Android, iOSСканер-адаптер призначений для діагностики автомобілів, оснащених стандартним 16-контактним роз'ємом OBD2.Розмір: 24х48х19мм - без роз'єму, 24х48х30мм - з роз'ємомVgate iCar2 OBD2 Wi Fi адаптер підтримка протоколів:1. SAE J1850 PWM (41.6 КБО)2. SAE J1850 VPW (10.4 КБО)3. iso9141-2 (5 бод init, 10.4 кбод)4. ISO14230-4 KWP (5 бод init, 10.4 кбод)5. ISO14230-4 KWP (Fast init, 10.4 КБО)6. ISO15765-4 може (11біт ID, 500 кбод)7. ISO15765-4 може (29біт ID, 500 кбод)A. SAE J1939 може (29bit ID, 250 * Kbaud)B. User1 CAN (11 * біт ID, 125 * kbond)C. User2 CAN (11 * біт ID, 50 * kbond)..
АвтосканерKINGBOLEN ELM327 v1.5на основі контролера (PIC18F25K80)– це пристрій, що є діагностичним адаптером, призначеним для зчитування інформації з електронного блоку керування автомобіля та усунення незначних неполадок у його «мозках».Автосканер KINGBOLEN ELM327 v1.5вставляється в спеціальний діагностичний роз'єм, який найчастіше ховається під кришкою блоку запобіжників, в бардачку або під панеллю приладів водія.Зв'язок діагностичного адаптера з комп'ютером автомобіля відбувається за протоколом OBD-II (On Board Diagnostic), але в інтернеті його найчастіше можна зустріти під назвою OBD2.Для того, щоб працювати з автосканеромKINGBOLEN ELM327 v1.5вам знадобиться пристрій для читання з встановленим діагностичним програмним забезпеченням. Таким пристроєм може бути смартфон або планшет на системіAndroid, ноутбук або стаціонарний комп'ютер.Програму можна завантажити з Play Market.Одним із найпопулярніших безкоштовних додатків є "Torque", також для автомобілів ВАЗ використовується "OpenDiag".Перевірити версіюKINGBOLEN ELM327 v1.5, можна за допомогою програми "ELM327 Identifier". (Якщо версія 1.5, то будуть зафарбовані зеленими полями від 1.0 до 1.4) Можливості адаптераKINGBOLEN ELM327 v1.5 залежать від програми та автомобіля:Читання помилок та їх розшифровка (DTC пам'ять)Стирання помилок (погасити лампочку MIL – Check Engine)Читання параметрів у режимі реального часуОберти двигунаНавантаження двигунаТемпература охолоджувальної рідиниСтан паливної системиШвидкість руху автомобіляКороткострокова витрата паливаДовгострокова витрата паливаАбсолютний тиск повітряВипередження запаленняТемпература повітря, що всмоктуєтьсяМасова витрата повітряПоложення дросельної заслінкиЛямбда-зондТиск паливаДіагностувати ABS (гальма) та АКП (коробка передач) – не на всіх моделяхПобудова графіківЧитання VIN номера кузоваЧас розгону до 100 км/год Підтримувані протоколи:SAE J1850 PWM (41.6 kbaud)SAE J1850 VPW (10.4 kbaud)ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4 kbaud)ISO 14230-4 KWP (5 baud init, 10.4 kbaud)ISO 14230-4 KWP (fast init, 10.4 kbaud)ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 500 kbaud)ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 500 kbaud)ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 250 kbaud)ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 250 kbaud)На чипі - PIC18F25K80..
iCar PRO - найновіша версія адаптера ELM327 від VGate.Завдяки сучасним технологіям, які застосовуються у виробництві адаптерів VGate, Ви отримуєте:роботу зAndroidна високій швидкості завдякиBluetooth 3.0;найбільш стабільну роботу серед усіх адаптерів ELM327;надшвидкий та надійний ЧІП ARM (Канада);компактні габарити;розширена гарантія;фірмова упаковка.Увага! Деякі джерела розміщують цю модель як версію 1.5. Таких опцій для цієї моделі не існує! Абсолютно вся лінійка VGate має версію прошивки 2.3. Але не плутайте версію 2.3 стандартного ELM237 на чіпі PIC18F25K80 та версію 2.3 iCar на чіпі ARM.Версія 2.3 є оновлюваною та підтримує оновлення прошивки через додаток!iCar PRO чудово працює з усіма марками авто молодше 1996 року, включаючи всі вітчизняні автомобілі!При цьому відрізняється кращою швидкістю роботи та стабільністю. Можливості діагностичного сканера-адаптера Vgate iCar PRO:зчитувати діагностичні коди помилок, а також відображати їхню розшифровку;очищати помилки та гасити попередження Check Engine на приладовій панелі;читання VIN номера кузова на авто після 2004р. (Не на всіх);відображати поточні значення роботи двигуна та різних датчиків;витрати палива;імпульс відкриття форсунок;оберти двигуна;розрахункове навантаження;температура охолоджуючої рідини;робота паливної системи;швидкість руху автомобіля;короткострокова витрата палива;довгострокова витрата палива;абсолютний тиск повітря;температура всмоктуваного повітря;випередження запалення;масова витрата повітря;положення дросельної заслінки;значення параметрів лямбда-зондів;тиск палива;та інші параметри, що підтримуються ЕБУ автомобіля;експорт даних та їх роздруківка;запис даних та виведення графіків;виміри потужності двигуна, часу розгону та ін. Для роботи на iOS ми рекомендуємо версію адаптера на Bluetooth 4.0...
CAN-FD шина відрізняється вищою швидкістю і більшим обсягом переданих даних.Спеціальний адаптер від Launch, який використовують у роботі з шиною CAN FD підходить для автосканерів PRO, PAD серій, з легковим адаптером VCI типу DBScar II/IV/V. Якщо ж сканер є представником останнього покоління (PAD V, PRO5, V II), то в цьому випадку CAN FD не потрібен, тому що його підтримка у даних приладах вже передбачена.На сьогоднішній день CAN FD шину використовують досить рідко на преміум автом GM, VAG, BMW, KIA, HYUNDAI, FORD на критичних до швидкості обміну ділянках мережі CAN.Цей адаптер протестований для всіх систем Chevrolet: Onix 2021, Tracker 2021, Corvette 2020Launch CAN-FD можна за доступною ціною купити у нашому інтернет магазині!
..
Підтримуються стандартні датчики наступних основних типів:постійного струмузмінного струмуз частотною модуляцією сигналуУ режимі імітації виконавчих механізмів доступні наступні стандартні пристрої:індивідуальний модуль запалювання (COP)регулятор холостого ходуклапан системи рециркуляції відпрацьованих газівклапан системи вентиляції паливного бакае/магнітний клапан регулювання тиску наддувупаливна форсункае/магнітний клапан системи зміни фаз газорозподілуелектронно-керована дросельна заслінкавентилятор системи кондиціонування повітряКрім того модуль може виконувати функції мультиметра, вимірюючи напругу, опір і частоту сигналів.Функція «тест, який імітує роботу датчиків» спеціально розроблена для швидкої і зручної діагностики несправностей та імітації автомобільних датчиків в декількох режимах:«імітація напруги постійного струму»«імітація постійної частоти»«імітація попередньо заданої форми сигналу»«імітація форми сигналу, створеної вручну».Модуль-імітатор датчиків по суті є генератором будь-яких стандартних або довільно заданих сигналів, що дозволяє майстру як-би "мати під рукою" повну номенклатуру завідомо справних датчиків, клапанів, форсунок та ін. регуляторів для будь-яких типів двигунів і марок автомобілів.Все це в підсумку дає істотну економію часу локалізації несправності в послідовних ланцюгах: датчик-роз'єм-проводка-ЕБУ...