ВВ індуктивний датчик першого циліндра Lx1 для мотор-тестерів MT Pro
Датчик розроблений для синхронізації по першому циліндру або іншому, обраному у програмі. Його зазвичай встановлюють на котушку запалювання першого циліндра та підключають до 9-го каналу (зелене маркування датчика відповідає зеленому фону 9-го каналу). Також датчик можна використовувати для діагностики систем запалювання: котушки перевіряються по черзі, підключаючи датчик послідовно до всіх котушок, зазвичай через 8-й канал. Для такого режиму рекомендується вибрати робоче середовище [Вторинна напруга / Індивідуальні (Lx1)]. Він застосовується у системах запалювання типу Coil-On-Plug (COP), що обладнані стрижневими котушками запалювання, характерними для більшості сучасних двигунів.
Датчик виконаний у вигляді компактної вимірювальної головки, всередині якої знаходиться індуктивна котушка. Ця котушка перетворює електромагнітне поле, створене котушкою запалювання, у напругу, яка відображається на екрані осцилографа. Корпус датчика виготовлений із бензо- та мастилостійкого пластику, що забезпечує довговічність пристрою. Датчик має розбірну конструкцію та придатний до ремонту. Використовуються якісний роз'єм BNC, гнучкий мікрофонний кабель із щільним екрануванням, а також скручені тонкі мідні жили. Така конфігурація забезпечує високу стійкість до перешкод і довговічність кабелю навіть при багаторазових вигинах.
Підключення датчика
- Рекомендується використовувати двосторонній спінений скотч шириною 9 мм для закріплення датчика на верхній площині котушки запалювання. Перед цим очищуйте поверхню котушки від пилу та бруду.
- Відкрийте вікно осцилографа й порівняйте форму імпульсу вторинної напруги із типовою формою.
- Якщо форма імпульсу суттєво відрізняється, спробуйте закріпити датчик на одному з торців котушки й повторіть порівняння. Виберіть місце, де форма імпульсу максимально схожа на стандартну.
Експлуатація
- Виберіть
робоче середовище [Вторинна
напруга / Індивідуальні (Lx4/6)].
- Підключіть
Lx1 до 9-го каналу (канал синхронізації) та котушки першого циліндра.
- Увімкніть
двигун, дочекайтеся стабільного холостого ходу.
- Запустіть
запис сигналу, натиснувши кнопку "Пуск".
Увага! Спочатку увімкніть двигун, а вже потім розпочинайте запис сигналу, інакше автонастройка синхронізації може бути виконана некоректно.
- Виберіть
робоче середовище [Вторинна
напруга / Індивідуальні (Lx1)].
- Підключіть
Lx1 до 8-го каналу та котушки запалювання першого циліндра.
- Увімкніть
двигун і дочекайтеся стабільного холостого ходу.
- Розпочніть
запис сигналу, натиснувши кнопку "Пуск".
- Збережіть
сигнал котушки першого циліндра як на холостому ходу, так і під
навантаженням.
- Підключіть
Lx1 до котушки запалювання другого циліндра.
- Повторіть
пункти 5-6 для всіх котушок запалювання.
Теги: ВВ індуктивний датчик першого циліндра Lx1 для мотор-тестерів MT Pro, купити датчик Lx1 для MT Pro, діагностика системи запалювання, MT Pro